Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Dalam Hidup, Orang yang Derita ialah Orang Yang Lemah?

    Hello dear!
    Hello babe, apa cerita lama tak dengar berita?
    Aku ada babe, cuma aku takut masa kau untuk aku tu terhad. Kau kan sibuk..
    Sepak nak?

    * Dan mereka saling tertawa.

    Apa mimpi tiba-tiba hidup dengan nombor baru?
    Tak mimpi, cuma aku nak rasa tenang.

    Dia ganggu kau lagi?
    * Diam.
    Chill babe.. Kau tak macam ni kan?

    Aku penat. Kau tahu kan?
    Dah, dah... End call sekarang. Tukar nombor lama, 5 minit lagi aku call kau.

    P/s: Dan orang yang selalu memahami kau akan dapat takluk hati kau dengan mudah.

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728