Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Titik Berat Antara Aku, Engkau dan Mereka

    Kau bahagia? Aku biasa-biasa sahaja.
    Kau kecewa? Aku tak rasa apa-apa pun.

    Kadang-kadang, hiruk pikuk marcapada memang akan buat aku, kau dan mereka rasa haru. Haru bila kita terlalu ghairah untuk peluk apa yang kita ingin. Terlalu dan keterlaluan. Sedangkan kita tahu dunia ini punya rumus yang tersendiri. Ghairah? Mungkin akan buat kau kalah. Deras? Mungkin bisa buat kau tewas. Setiap sesuatu itu pasti termaktub pada kadarannya. Itu yang selalu aku, kau dan mereka lupa.

    Apa yang aku, engkau dan mereka rasa itu mungkin ada beda. Tapi barangkali kita boleh sentiasa selesa saat masing-masing cuba memahami seadanya.

    P/s: Semua orang lagi sibuk dengan masing-masing hal.

    15 ulasan:

    1. memanglah awal tahun ni semua guru sibuk dgn mcm2 hal. esok daddy kena uruskan murid2 ke kejohanan merentas desa daerah.

      BalasPadam
    2. betul tu..
      walaupun bercuti, tetap sibuk..
      ehehehee

      BalasPadam
    3. Maing masing dengan tanggungjawab... Tapi ayat-ayat atas tu, er,er,er...

      BalasPadam
    4. fuh penuh makna nie ..

      ps : dik bila nak tlg buatkan akak domain.com ;))

      BalasPadam
    5. kau bahagia?... ye aku bahagia
      kau derita?... mari sini hulurkan tanganmu
      kenapa?... kerana kamu sahabatku

      BalasPadam
    6. @ieda immi Sis, emel ea.. ahsfantasy24@yahoo.com :)

      BalasPadam
    7. ayat puitis tp mmbaca maksud sgt :)

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728