Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Lagu Terbaru Shila Amzah Untuk Sharnaaz | Masih Aku Cinta

    Kalau ikuti kisah mereka berdua ni, memang dah macam tengok drama. Media jadi produsernya. Kalau nak ulas, sebulan pun tak habis lagi. Kan? Kalau nak dengar, boleh jenguk https://soundcloud.com/shilaamzah/masih-aku-cinta-new-song. Liriknya ada di bawah ni:

    Biarpun kau tak lagi ada dengan ku
    Takkan ku bisa melupakan mu
    Cara mu,memanggil nama ku
    Terasa seolah kau masih ada

    Jauh di dalam sanubari ku
    Tak ku relakan pemergianmu
    Namun ku,’kan selalu doakan mu
    Agar kau takkan terus terluka

    Kau kan temui bahagia
    Walaupun aku tidak bersama
    Jangan kau gusar
    Aku akan selalu ada
    Dari jauh engkau masih ku cinta
    Dari jauh aku masih mencinta

    Takkan pernah ada penggantimu
    Yang mem pertahankan ku sepertimu
    Satu dunia,menentang cinta kita
    Akhirnya kita terpisah jua

    Yang mengenal mu cuma aku
    Tidak ku menyesal mencintaimu
    Yang ku harapkan
    Kau juga mendoakan ku 

    P/s: Keluarga didahulukan, syariat diutamakan.
    Kredit Gambar: http://n9kini.net/

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728