Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Berani Untuk Katakan 'Tidak'

    Dia : Kau buat apa?
    Aku: Dokumen pengurusan.
    Dia : Kerja Kau?
    Aku: Dia punya.
    Dia : Bodohnya kau.
    Aku: Mungkin.
    Dia : Bukan kau tengah sibuk?
    Aku: Barangkali.
    Dia : Temu duga?
    Aku: Ya.
    Dia : Kau perlu ruang. Untuk diri sendiri.
    Aku: ...
    Dia  : Gila.

    Memang aku terus akan jadi bahan makian kau, bila aku tersepit dalam timbunan kerja. Kerja entah siapa yang punya, hingga terkadang kerja aku sendiri kucar kacir entah ke mana. Otak sentiasa ligat dan padat dengan urusan 'kerja'. Memang kau nampak aku macam seksa, sebab nak layan kau ke pasar pun aku tak ada masa. Tapi situasi ni buat aku selesa. Buat aku lega untuk sisihkan semua rasa, yang selalu buat aku terduga, yang buat aku rasa tak berguna.


    P/s: Lihat dan rasa itu dua perkara yang berbeza.

    15 ulasan:

    1. jika kita memudahkan kerja orang lain, in shaa Allah, Allah akan permudahkan urusan kita.

      BalasPadam
    2. memarik catatan ini.salam perkenalan cikgu Ayu:)-

      BalasPadam
    3. bila tukar domain n nama ni

      siyes x cam

      adoiyaiii

      btw kene berani, mengelak.. jgn time je nnti kene buli tau =='

      BalasPadam
    4. baiknya awak. moga segalanya di permudahkan yea

      BalasPadam
    5. Mari support all this contest dear! ^^ Thanks a lot, harap kamu dapat joined.

      http://meyrajohn.blogspot.com/p/jointhiscontest.html

      http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/sky-skype-skyping-by-selalulalu.html

      http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/tumblring-time-by-selalulalu.html

      http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/mencari-blogger-and-instagrammer-yang.html

      BalasPadam
    6. Tapi nak tolong org pn biar berpada ye.

      #ptt la cari url lama tu xde. huhu.

      BalasPadam
    7. @nik ros Kadang baik, kadang jahat. Hehe ameen..

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728