Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Jadual Perlawanan Bola Sepak Piala FA 2013

    Jadual Perlawanan Bola Sepak Piala FA 2013, Jadual Perlawanan Bola Sepak  2013,Jadual Perlawanan Bola Sepak. jadual, perlawanan bola sepak.
    Makin meriah nampaknya arena bola sepak kita sampaikan pemain-pemain kita nampak macam dah sebaris artis. Habis semua benda nak jadi gosip. Oh, tidak tidak! Moga semuanya bergaya di posisi masing-masing, takut ke laut pula jadinya. Boleh intai-intailah pasukan kegemaran anda tu, kmpulan mana, bakal lawan siapa. Selamat maju jaya buat semua.

    P/s: Majulah bola sepak untuk negara?

    14 ulasan:

    1. mesti ramai nantikan saingan final nanti darul takzim vs kelantan :)

      BalasPadam
    2. tu la pasal...pelik betul...pemain bola la paling hebat kena tempias gosip...pemain sukan lain takde pulak...huhu...

      BalasPadam
    3. yg penting gomo kelate gomo. hihi.

      BalasPadam
    4. @wahida Huhu musim tengah nak naik ni, tukang gosip pergi hurung la :D

      BalasPadam
    5. btol tu.pemain bola sepak dah macam retis dah. hope main elok la kan :)

      BalasPadam
    6. pulun kedah pulun...tunjukkan yg team liga super xkuat ngat p0wn...hahaha :P

      BalasPadam
    7. @hafiz apit Tak apa Pit, semagat tu penting. hehe..

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728