Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Alhamdulillah | Rezeki Awal Tahun 2013

    Permulaan yang baik dalam tahun 2013, alhamdulillah, segala puji bagi Allah. Tiga perkara yang memang tak saya lupa. Pertamanya, cek daripada Nuffnang dah sampai. Keduanya, menang pertandingan yang telah dianjurkan oleh KillerKips, dan ketiganya saya mula dapat kerja baharu.


    1. Nuffnang macam dah akin menyombong lagi-lagi selepas dapat cek pertama tahun lepas, tapi saya masih boleh bertahan dengan Nuffnang setakat ni walaupun dah ramai beralih arah..
    2. 'Contest: Top Referer Get RM100 Topup!' merupakan pertandingan pertama saya di tahun 2012 dan mungkin pertandingan ketiga sepanjang saya terjebak dalam dunia blogging. Terima kasih KillerKips, anda sangat pemurah dan baik hati..
    3. Selepas kerja pertama hanya bertahan selama dua hari, harapnya kerja yang baharu ini merupakan kerja kekal sementara menunggu panggilan penempatan kerja yang sebenar-benarnya. Mohon doakan..

    P/s: Jom amalkan Ayat Seribu Dinar !

    6 ulasan:

    1. semoga u cpt2 dpt posting! Amin...

      BalasPadam
    2. wah..tahniah kak ayu..rezeki mencurah-curah..:)
      doakan supaya rezeki ore pom bertambah deh..hehe

      BalasPadam
    3. eamai yg sudah berpaling .. leeza masih dgn nffng.. tak pernah dpt cpuv pun.. tapi setia jer lah...

      BalasPadam
    4. wah alhamdulillah kak ayu... tahniah :D

      BalasPadam
    5. tahniah.. nanti leh shopping kat sini
      http://misszucollection.blogspot.com

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728