Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Sistem Gred dan Kelas Pengijazahan di IPG

    Musim berduka lara dan musim bersorak gembira bagi mana-mana yang berkenaan. Ya, bagi yang mendapat keputusan yang cemerlang, mungkin sedang bergembira. Kalau ada yang dapat keputusan jatuh tergolek-golek, barangkali semalam sedang berduka. Walau apa pun yang kita terima, mohon yakin, itu sememangnya berseuaian dengan keadaan kita. Bersyukur seadanya. Sekarang jom semak pengkelasan / Penggredan Ijazah Sarjana Muda Perguruan di Institut Pendidikan Guru Malaysia.

    Untuk ambilan sebelum Januari 2011. Contoh, ambilan Januari 2009. Ambilan Jun 2010.

    Untuk ambilan Januari 2011 dan ambilan-ambilan yang selepasnya. Contoh, ambilan Januari 2011. Ambilan Jun 2012.

    Pesanan Penaja: Jom study keputusan !
    Sumber: Items - http://219.92.7.20/items/umum/makPep.php?c=1

    15 ulasan:

    1. Oooo dh pkai gred cm gtu plak.....thanks for the share....

      BalasPadam
    2. huuu masih di paras gred dua... sikit lagi nk gred satu. kena usaha nie. tp dh hbs sem. haaaaa

      BalasPadam
    3. tuelah batch kitorang still lagi guna gred yg lama. junior skrang ramai dpat 4 flat bagai.3.6 belambaklambak.hehehe.cabaran cabaran. btw kami doakan geng geng akak dapat posting awal.amin amin

      BalasPadam
    4. @Cik Diana
      agak kacau skit.. huu sobss~

      @HeNRieTTa JoSe
      welcome dear :D

      @Leeza dayasari [santai leeza]
      usaha di jalan lain lak, heheee :)

      BalasPadam
    5. @Hansyirah Takezur
      insyaallah. ameen :)

      @snf
      kita ni nak merasa 3.8+ pun dah berpeluh 1kawah. huhu~

      BalasPadam
    6. xthu sgt sistem ni..huhuh...bakal cikgu tahu la kan..heheheh..

      nyue singgah komen dan follow sini
      follower ke 2257...wahhh :)

      BalasPadam
    7. ipg sistem gred mmg tggi.
      kalo universiti rendah sikit.
      nak rasa 3.8 ke atas tu stress jugak..huhu

      BalasPadam
    8. @Nyue
      thanks dear, nanti kita terbang sana :)

      @Nick Nashram
      huuu tu la, bedebuk2 jatuh result~

      BalasPadam
    9. Kak!!!
      lama giler tak jengah blog akak!!!
      sorry sgt2!!! akak dh final year kn?
      tggl nk grad jerk ae?
      jgn lupa masuk gmbr konvo nnti.. :)

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728