Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam 2013

    Alahai kesibukan  dalam kebosanan. Tak tahu nak coret apa hari ni. Kalau tetamu datang rasa macam tak enak kalau tah berhidang kan? Jadi saya siapkan tulisan dengan tarikh pembayaran gaji untuk kakitangan awam sesi 2013. Biar walau tak tahu bila nak posting ni, kalau fikir tentang gaji, senyum sahaja.

    Tarikh pembayaran gaji, januari 2013, februari 2013, Mac 2013, April 2013, Mei 2013, Jun 2013, Julai 2013, Ogos 2013, September 2013, Oktober 2013, november 2013, disember 2013, dapat gaji, tarikh dapat gaji, penjawat awam

    7 ulasan:

    1. wahhh...syok jd org gormen,ye...ape2 hal pn gaji masuk sharp on the dottt :)

      BalasPadam
    2. ehem xsabar le tu. adakah anda mempunyai perasaan mcm hana :P

      BalasPadam
    3. @QA's ~ mamapapa
      kalau rezeki kat situ, syok kat situ.
      kalau rzeki kat lain, syok kat lain. hehe :)

      @Hnahdy
      Hahahaa.. kita kena bersabar na :D

      BalasPadam
    4. mhati berbunga riangggg tapi ktorg private, lambat sikit la kennn

      BalasPadam
    5. alamak KA x keje gomen lah

      BalasPadam
    6. best keje kerajaan.dah ade siap2 tarikh nak dapat gaji kan.senang la nak bajet :)

      BalasPadam
    7. @nadia
      tu tak pasti lak dear. huhu..

      @Kesuma Angsana
      keje sendiri lg banyak masyuk :)

      @nik ros
      yg part tu, alhamdulillah :)

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728