Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Semak Senarai Harga Barangan Runcit

    Pasar Besar Siti Khadijah, Kelantan, Kota Bharu, Pasar
    Baik, sekarang jom cerita tentang pasar. Sekarang ni banyak benda yang memerlukan kita untuk membuat kira-kira. Nak pergi pasar tu contohnya kita dah kena tahu duit bakal habis dalam lingkungan berapa. Kalau kakak-kakak atau emak-emal yang sudah biasa, memang jalan pasar pun boleh pejam mata. Tapi kalu buat yang baru nak biasa-biasakan diri macam saya ni, memang kena risik dan intai kiralah. Nanti kalau teka semberono pun dah macam tak beragak, orang kata tak layak nak kahwin pula kan?

    Tengok gambar ni, rasa teruja nak ke Thailand. Nak jejak ke pasar terapung di sana. Pernah masuk haram ke sana tapi tu nanti kita cerita lain, yang pastinya belum sampai ke pasar terapung ni. Berbaik kepada tajuk asal, jomlah kita semak harga barangan runcit melalui http://runcit.com/. Khas untuk bakal suri yang jenis bukan pendapur macam saya.

    P/s: Kena jaga dapur, mek. Kena. Nanti suami sayang.

    7 ulasan:

    1. teringinnnn sangatttt nadia nak gi pasar thailand ni.. jom? ;p

      BalasPadam
    2. Macam best je kan pasar terapung tu ;)

      BalasPadam
    3. pernah dulu pergi mydin KB, duit tak cukup... T_T
      malu gak. lastly, tolak barang mana yg tak perlu.
      sbb tu kena wat kira2 jugak. hehe

      BalasPadam
    4. Tmpt kita lom ada pasar terapung kalau ada tentu best :)

      BalasPadam
    5. nak p thailand. yang sampan tengah2 tu la x barang2 dia

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728