Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Semak Senarai Harga Barangan Runcit

    Pasar Besar Siti Khadijah, Kelantan, Kota Bharu, Pasar
    Baik, sekarang jom cerita tentang pasar. Sekarang ni banyak benda yang memerlukan kita untuk membuat kira-kira. Nak pergi pasar tu contohnya kita dah kena tahu duit bakal habis dalam lingkungan berapa. Kalau kakak-kakak atau emak-emal yang sudah biasa, memang jalan pasar pun boleh pejam mata. Tapi kalu buat yang baru nak biasa-biasakan diri macam saya ni, memang kena risik dan intai kiralah. Nanti kalau teka semberono pun dah macam tak beragak, orang kata tak layak nak kahwin pula kan?

    Tengok gambar ni, rasa teruja nak ke Thailand. Nak jejak ke pasar terapung di sana. Pernah masuk haram ke sana tapi tu nanti kita cerita lain, yang pastinya belum sampai ke pasar terapung ni. Berbaik kepada tajuk asal, jomlah kita semak harga barangan runcit melalui http://runcit.com/. Khas untuk bakal suri yang jenis bukan pendapur macam saya.

    P/s: Kena jaga dapur, mek. Kena. Nanti suami sayang.

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728