Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Santai Tenangkan Minda Demimu AR Yang Ku Timang Sayang

    Naik lori sayur cari tempat jauh daripada orang.

    Dah sampai pondok istirehat. Tenang-tenangkan celaru. Ciptaan Allah, indah.

    Hadap jambatan kecil. Nyaman.

    Ini bukan pokok strawberi walau nampak ada strawberi.

    Semasa main sorok-sorok kawan tergelincir. Strawberi berterabur.

    Selipar bukan setakat comot, tapi putus.

    P/s: Baik, sekarang kumpul kekuatan sempurnakan AR untuk viva sehari dua lagi. Doakan saya.



    14 ulasan:

    1. hebat...kehidupan rich n femes

      BalasPadam
    2. @zact73
      Hidup dalam keserhanaan sahaja,
      tak femes mana, jauh sekali rich ;p

      BalasPadam
    3. Ni pergi cameron ea ? Sedapnya strawberry tu :D

      BalasPadam
    4. sussah nak cr strawberi manis,.. smua kat shopping complex masam kelat...

      ladang sendiri ker, bertuahnya..

      BalasPadam
    5. 1. mmg seronok melihat keadaan kehijuan ini. bila hati dilanda gundah, itulah yg dicari,

      2. hawattttt smpai putus kasut..
      lain kali pakai croc.. errrrr?

      BalasPadam
    6. @aimaniman
      Ladang sendiri? taklah.
      Kalau kat cameron pun susah nak cari yg manis,
      kat lain tu lagilah, heee..

      BalasPadam
    7. untungla viva die

      sy nye rabu

      dup dap dup dap da ni

      BalasPadam
    8. wow....sangat happening...bestnye....

      BalasPadam
    9. cantiknya tempat ni..kat mana ni??

      BalasPadam
    10. @boni kacak
      Ni atas sikit dr Habu kalau
      datang dari arah ringlet (:

      @HeNRieTTa JoSe
      Kalau ada teman, memang best :D

      @anisyuhada
      thanks sayang (:

      @Iffah Afeefah
      hehe.. saya doakan segala urusan
      awak dipermudahkan nanti (:

      BalasPadam
    11. errmmm...bestnya...
      mmg bole tenang kan minda

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728