Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    WW #19 | I'm Not Perfect


    21 ulasan:

    1. me too

      kadang kite mintak maaf pon org xley terima

      dan time tu rase betul2 kecewaaaaa

      BalasPadam
    2. @Iffah Afeefah
      Yup.. Kadang2 kita tak tahu nak buat
      apa bila orang sering persoalkan hal yang sama =.="

      BalasPadam
    3. Risau sangat klau tersakitkan hati orang lain.. huk9

      BalasPadam
    4. takpe kita minta maaf..ada org langsung tak reti minta maaf apatah lagi nak beri maaf..bila kita memohon maaf maknanya ketinggian budi bahasa kita..right?

      BalasPadam
    5. I'm not perfect

      but sometimes I pretending to be perfect

      heheheh

      BalasPadam
    6. everyone not perfect except ALLAH SWT only..


      merendah dirilah selalu dgn meminta maaf mudah2an terbuka hati org itu utk menerima permohonan maaf itu.

      BalasPadam
    7. semua manusia tak smpurna. msing2 ada kkurngan dn klbhnnya sndri ..

      BalasPadam
    8. setiap manusia memang selalu melakukan kesilapan dan tidak salah kalau sentiasa meminta maaf dan memaafkan

      BalasPadam
    9. tiada manusia yg sempurna kan?.. :)

      BalasPadam
    10. Maaf.Susah nak katakan sebenarnya,atau sy je yg susah nk cakap ><.
      Tapi bila sy ckp,sy betul2 nak org tu maafkan sy.

      BalasPadam
    11. @Lynn
      U're right dear.. thanks~

      @biela bell
      absloutely T_T

      @HeNRieTTa JoSe
      thanks (:

      BalasPadam
    12. @misz_eyza
      Sampai tahap dah penat, serah sahaja pada Tuhan..

      @qasehraihan
      (:

      @Anisa Hang Tuah
      itu normal ;p

      BalasPadam
    13. @miss Fyqa
      yes ;(

      @Myvitrd
      kita harap kita mudah memaaf dan dimaafkan >_<

      @Nasuha
      Betul sis...

      BalasPadam
    14. nobody's prefect kan... tapi lebih baik minta maaf dari buat tak tahu

      BalasPadam
    15. @Hanis MY
      kita pun rasa macam tu. huhu ~

      @amy mya
      memang susah nak cakap dan kalau
      orang tak maafkan, sedih tak terkata~

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728