Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Jangan Diulang kecewa, Kelak Kau Terusan Merana

    Jangan diulang kecewa kelak engkau berterusan merana. Dalam dia gembira, dia alpa yang dia mungkin hanya genggam kaca. Biarkan sahaja dia dengan dunia dia. Sayang dahulu cuma belakang cerita. Sambung  ke hadapan itu jalan yang nyata. Jangan menuntut pada yang tiada sedang Tuhan maha kaya. Tinggal sahaja yang berlagak gaya, kelak dia akan tahu tanpamu dia bagaimana. Lupa. Itu sahaja jalan yang ada.

    P/s: 9 malam terakhir Ramadan. 
    Lupakan semua yang lalai alpa, jom dekatkan dengan yang Esa !

    17 ulasan:

    1. Rasa macam nyanyi lagu rap je bila baca ayat kak yu.. Hehe.. Ok.. InsyaAllah.. Jom dekatkan diri kepadaNya..

      BalasPadam
    2. ya slalu org xpeduli sume tu sbb die tak serik

      BalasPadam
    3. cantiknya bahasa dan kata-kata :D

      BalasPadam
    4. @Iffah Afeefah
      kita yg berulang serik ^_^

      @Hansyirah Takezur
      bukan rapper, rapu2 jep syg :D

      BalasPadam
    5. @Leeza dayasari [santai leeza]
      diri sendiri yg merasa :D

      @Nong Andy
      cantik lagi luka berhias ;p

      BalasPadam
    6. setuju dik
      tapi manusia nie x pernah serik @ sentiasa alpa dgn perbuatan lalu huhu

      BalasPadam
    7. wah.. ayat entri ni memang terbaik.... penuh puitis..

      BalasPadam
    8. @Ismi Iman
      :)

      @boni kacak'
      Kalau takpuitis sgt pn tkpe lah ;p

      @ieda
      betul kak..

      BalasPadam
    9. hehe... kata2 indah seindah ciptaan terindah... jom dekatkan dengan Tuhan...

      BalasPadam
    10. terus melangkah, berlari mengejar pasti.. :)

      p/s: wah! macam rupa rumput di Broga je? ;)

      BalasPadam
    11. baca dalam nada tegas & membayangkan sdg cakap benda ni pada org yg tersayang.. << kekekekeke.. bygkan mcm dlm drama lak

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728