Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Lagu Mengingatkan Aku Tentang Kamu

    Ada sedikit masa sebelum pulang ke rumah. Jom menikmati wireless sekolah dengan kerja update blog! Lagu berirama, bermelodi. Lama tak jenguk awek merah jambu ni. Tapi tulisan Zara membawa saya kemari, mengharung kesibukan. Dia bercerita tentang lagu. Ada irama. Ada melodi. Betul, lagu boleh mengingatkan kita tentang sesuatu, seseorang. Terkadang bila mendengar lagu, air mata tertumpah. Bukan kerana liriknya menyentuh jiwa, tapi sebab orang pertama yang terbayang ialah dia. Nyatanya, dalam lagu itu ada dia.

    P/s: Listen to Adele; Rumor Has It.

    9 ulasan:

    1. yeap...kdg kala tika degr lagu...ada wajah wajah yang terbayang di mata....

      BalasPadam
    2. satu hari pasti dipertemukan dengan seseorang yang lebih baik daripada yang sebelum ni... bersabar dan terus bersabar je ye..hehe

      BalasPadam
    3. Lagu Adele? Tak berapa minat. Tapi nak bagitau blog ni memang tahap demam pink. Hahah.

      BalasPadam
    4. @Romeo Laut
      Hehe, entab bila nak bertukar kaler ;p

      @Boni JLL3
      Jiwa perlu kuat untuk bersabar ^^,

      @HeNRieTTa JoSe
      setuju, ada kenangan yg akan tiba (:

      BalasPadam
    5. gua jugak teringat kamu ni datang sini

      BalasPadam
    6. lagu itu ada kenangan tersendiri la neh kan..hehe..:)

      BalasPadam
    7. @ILA HonEyBuNNy
      Yes. sangat (:

      @b.r.u.t.a.l.s.o.l.o
      sejak2 kahwin ni susah nak jumpa ^^

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728