Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Kepercayaan Yang Runtuh

    Terasa seperti segalanya hambar meski saling mengucap rindu. Jauh dan dekat dibiar serupa umpama tiada apa yang berbeda. Lirik mata tidak lagi galak bercerita, memang dia gusar bertentang mata. Sembunyi suara seperti ada yang tak kena, memang nampak tipis untuk kembali bersama.

    Dia telah khianati ikrar yang dia cipta. Dia telah runtukan kepercayaan yang dia bina. Dia biar air mata saksi dia beraksi dusta. Dia telah buktikan segalanya sia-sia. Sekali lagi dia membuat cereka, menagih kasih yang semakin jauh dari dia. Biar sahaja dia tampak mulia, asal kau tahu siapa dia.

    22 ulasan:

    1. its ok...biarkan dia pergi.....dan kite truskan hidup kite seperti sediakala....


      Psss....love the picta...

      BalasPadam
    2. @HeNRieTTa JoSe
      Gambar masa bosan, makan epal ;D

      @Nazz@Purple
      saya doakan kamu kuat (:

      BalasPadam
    3. mungkin kita perlu meletakkan sedikit rasa ragu2 terhadap org yg kita nak percaya kan..
      suapay kesannya nnti x lah separah sgt kan..

      pape pun, semoga baik2 saje ye :D

      BalasPadam
    4. manusia bisa memungkiri ikrar mrk pabila mrk berasa itu tidak lagi diperlukan..
      teruskan tabah dan cekal.

      BalasPadam
    5. sabar yea dik...hukhuk..

      kalau begitu, rasanya boleh dah ucapkan selamat tinggal..

      kalau tidak, pasti akan berulang kembali..

      psss : comelnya gambar epal!

      BalasPadam
    6. Pandai awk susun ayat. Sweet :) stay strong sweetie!

      BalasPadam
    7. Pandai susun ayat, suka ;) stay strong sweetie!

      BalasPadam
    8. @Leeza dayasari [santai leeza]
      bila langsat kuning mencelah,
      senduduk tidak berguna lagi..

      @aimie amalina
      setuju...

      @Iffah Afeefah
      :(

      BalasPadam
    9. @Nana Farhanah
      sy kuat bila kamu ada di sini ^^,

      @Juliet_iRa~"
      okay sistah..
      bestnya dapat bonus ! ;D

      @♥ LULU ♥
      pasti senyum bila kamu datang (:

      BalasPadam
    10. Bila kepercayaan itu telah runtuh..

      pasti terasa sukar untuk percaya kembali.. sukar! tapi bukan mustahil...

      BalasPadam
    11. pernah mengalaminya dan ia menyakitkan.. =(

      BalasPadam
    12. Macam serious je bunyinya. Huhu

      Btw, kecoh tengok epal tu. Haha... rajinnya nak toreh macam tu. >_<

      BalasPadam
    13. Btw, Salam Ramadan al Mubarak! ;)

      BalasPadam
    14. gamba tu sangat comel! :D

      tp post menyayat hati. T_T
      terseksanya jika dikhianati.

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728