Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Tinggal Meninggalkan Sahaja Sayang Yang Ada

    Sayangkan kau memang tragis. Tetap  dia sayang walau baikmu terbilis; buat dia rasa hilang persis. Setiap langkah kau puja egois, kononnya itulah yang termanis. Memang magis; bila diguris, dia hanya menangis. Hanya. 

    Kau tampung janji romantis, tapi sayang kata selalu tiris. Hati dia sentiasa terhiris, gembira untuk dia selalu gerimis. Memang terkadang dia pesimis; bila mereka kata dia pengemis. Tapi dia terpaksa berpura optimis, berlagak gagah macam aktivis. Menanti engkau buat dia hampir muflis. 

    Kenang semua memang tak habis, cuma hanya mengundang sadis. Kau kikis semua sampai habis. Konon hilang manis, kau buang macam najis. Gilis sahaja hati dia kau gilis. Bukan soal antagonis atau protagonis, cuma dia mohon rasionalmu secebis. Tapi tetap hatinya kau ricis. His !

    P/s: Tinggal meninggalkan cinta sahaja. Lainnya sudah tiada cara.

    12 ulasan:

    1. tinggalkan saje, buat apa ditunggu..

      BalasPadam
    2. huuhu kalau menyakitkan ..
      leave it ;)

      BalasPadam
    3. Hmm..bertenang..pas tu ketuk kepala org tu sekali..

      BalasPadam
    4. @fiqas
      mungkin bila sampai waktu (:

      @Iffah Afeefah
      lepas dan peluk mungkin sama sahaja,
      dua-dua perit T_T

      BalasPadam
    5. @ieda
      akan dia cuba (:

      @alexayussida
      bunga semakin layu la ieda >_<

      BalasPadam
    6. la.. ni dah kenapa pulak ni??? chill k.. jangan sedih2.. kuatkan semangat dan keazaman..

      BalasPadam
    7. @Boni JLL3
      chiiiiiiiiiiilllie, hehe ^^

      @Lynn
      ketuk sampai lekuk (:

      BalasPadam
    8. perghhhh ayat ayat yang ditulis....dalam sedalamnya...pedas sepedasnya.... >_<

      BalasPadam
    9. humm..istikharah..

      samada nak meninggalkan dia..kalau dah tak mampu bertahan..awk ada jwpnnya..:)

      BalasPadam
    10. @Juliet_iRa~"
      got to be strong enough sayang (:

      @Mr.Clive
      Mr, pedas tu bila kita mkn cili je :P

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728