Hello, This Is Suki Dania!

Maaf, tajuk macam budak tadika. Entry ini bagi meraikan penjelmaan semula si dia ni yang dah lama hilang daripada dunia blogging. Tengok. Yes, dia memang seorang yang ceria. Otak gila-gila, memang buat kami sekepala.

Pernah dulu tinggal satu dorm bersama. Orang kata banyak mesra, waktu nak jeling-jeling pun ada. Masa muda-muda dulu mengutuk mengata tak kira siapa. Apa orang kata, buat tak tahu sahaja. Gelak ketawa sepanjang masa, memang masalah tu macam tak pernah ada. Bermula awal remaja kenal menyapa, hingga kini masih mengutus kata, harapnya ukhuwah sampai bila-bila, doanya sampai ke syurga.
Saya pilih untuk senyum, walaupun ada sebab muram. dan saya pilih untuk bersabar, walaupun ada alasan untuk kecewa.

Itu kata-kata dia yang saya paling suka. Mungkin sebab dia suka makan Choki Choki, bukan sahaja dia ni nampak manis, tapi susunan kata dia pun semanis Choki-Choki. Dia penulis yang baik. Hey, tiba-tiba segan sembang tentang dia. chow!

P/s: Alahai comelnya lesung pipit dia. Kahwin nanti jemput ya sayang. Xoxo!