Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Cuti-Cuti Malaysia; Jom Jelajah Utara!

    Hajat di hati cuti semester kali ini nak ke Utara Malaysia. Lama benar tak jejak ke sana. Dapat menapak di Perlis dan Kedah dua tiga hari pun dah cukup. Kata orang, Kedah dengan Kelantan ni ada keserasian. Manalah tahu dapat jodoh ada di sana. Kan?
    Pasangan ini lagi menguatkan saya untuk ke sana. Teringin sangat nak ke kenduri kawan saya ni. Geng kacip sebab praktikal sama-sama dahulu. Puan Nor Khairiah ni dah diijab kabul dengan Muhamad Asyraf ni Mac lalu. Harap berbahagia hingga ke syurga. Kalau ada kesempatan nak juga ke rumah roomate saya. Alang-alang ke utara orang kata. Walau bagaimanapun, semuanya bergantung kepada keadaan. Harapnya segala urusan dipermudahkan.
    Bila tiba masanya cuti sekolah, banyaklah kendurinya. Sepupu-sepapat, senior-senior, kawan rapat masa budak-budak, geng bola tampar. Mohon maaf jika undangan tak disempurnakan. Saya sentiasa mendoakan kebahagiaan kalian dan semoga majlis yang dilaksanakan nanti berjalan lancar.

    P/s: Sedang menyeru roh ulangkaji, peperiksaan akhir semester menghampiri, ada beberapa hari lagi.

    22 ulasan:

    1. meh turun tepeng meh.. :))

      gudluck senior!

      BalasPadam
    2. @uyaitusaya
      hee kite tak tahu sgt jalan sana baby,
      jauh tak dari arau?

      BalasPadam
    3. ramai pulak yg nak ke utara cuti nih .. haha .. kwn2 pun rmai yg nk p ..

      BalasPadam
    4. g lah penang..penang best..hehe

      BalasPadam
    5. dh lama xg alah utara tu..
      :(

      BalasPadam
    6. @Atiqah Wadiah
      cuti lepas baru ke penang sayang,
      tu pun tak banyak tempat yang pergi, huu

      @paan
      hehe.. jalan2 paan ;)

      BalasPadam
    7. betul gak tu..lama tak naik ke utara ni!!

      BalasPadam
    8. moga roh ulangkaji tu datang bertandang dan duduk lama-lama dgn kamu..

      *moga exam nanti berjalan dgn lancar :)

      BalasPadam
    9. mai2 utara sea_lavender ade heee =D

      BalasPadam
    10. Kedah dan kelantan?
      member gue banyak macam tu..
      cuma gue je tidak..
      ahahahhaaa

      BalasPadam
    11. uih, kelantan-kedah serasi? haha.. kne cri org kdh ke nie? :p

      tak serasi kalau lawan bola sb 22 negeri kuat bola. ^^

      BalasPadam
    12. @sea_lavender
      sea lavender ada di mana? ;D

      @Nong Andy
      hee.. thanks sis comey. ameen ;)

      BalasPadam
    13. @Hansyirah Takezur
      hehe, kalau bab bola, boleh gaduh kejap ;D

      @mie
      sbb mie dah ada serasi lain :P

      BalasPadam
    14. wah lawa la foto2 ni. pandai cari angle shot gambar. nice3. suka sgt

      BalasPadam
    15. @feza
      bila org seni cakap mcm ni, maknanya
      pengantin tu tak salah cari jurugambar, hehe..

      BalasPadam
    16. berbagai kata2 motivasi gan
      Seseorang menyampaikan pada saya, satu waktu, seseorang bisa saja kehilangan semangat, tapi jangan sampai kehilangan harapan, karena itulah motivasi dibutuhkan. Pada saat harapan telah hilang, akan lebih berat menjalaninya. Terima kasih buat motivasinya Gan. Salam kenal, Salam sukses

      semoga dapat di terima :D

      BalasPadam
    17. ye ke kedah & kelantan ada keserasian.. sy kedah.. tp ckp susah nak faham org kelantan ckp. agaknya mcm mana la kalau kawen dgn org kelatan.. melopong gamaknya mcm asben kita bila dgr org kedah ckp. kekekeke

      BalasPadam
    18. jelesla gan gambar dia. santekk!
      leh la buat class :) hehehe nak bguru neh

      BalasPadam
    19. @dee
      nganjing ke ape ni.. huhu ni kita
      culik gambar di fb tuan dia, freeze dlam LR, huu~

      @THE LEKAT LEKIT STORY
      hehhe,, jangan jadi ayam ituk, sudah (:

      @Trica Jus
      salam kenal (:

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728