Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Edisi Mengarut: Analisa Kejatuhan Cinta

    Ini bukan kes cinta yang tercicir, cuma kes jatuh cinta; jatuh hati. Bunga cinta tu akan menjadi harum bila berputik pada keadaan, pemilik dan masa yang tepat. Bila mula rasa hampir jatuh cinta, selidiki dahulu siapa dia, si cinta hati kita. 

    Perempuan mudah perasan, itu saya akui. Bila orang mula ambil berat sedikit, mula lakar angan-angan, perasan sediri. Eh, ini bukan golongan perempuan sahaja, lelaki pun lagilah kuat perasan. Orang bertanya khabar kita, orang tolong waktu kita susah, orang ada bila kita memerlukan; itu manis. Boleh membuat kita jatuh cinta.

    Tapi tolong jangan cepat perasan. Tolong. Kalau memang dia buat semuatu hanya untuk kita, ada juga rasional kita jatuh cinta pada dia sebab dia mungkin menyimpan perasaan terhadap kita. Tapi kalau memang perangai dia macam tu, bukankah sengsara? Syok sendiri.

    P/s: Camping pengakap lagi 4 hari bermula hari ini! Yahoo!

    15 ulasan:

    1. wah.. aku suka sgt bicara cinta yang ini :)

      kalau saja jatuh cinta tu ada lampu isyarat :)

      BalasPadam
    2. teringin nak join camping pengakap..
      ehehhhee

      BalasPadam
    3. betul juga ...
      tapi aku pernah jatuh cinta kepada cewek (wanita) malaysia, namun tak kesampaian hehehehe...sampai sekarangpun cinta itu masih ada di dalam hatiku

      BalasPadam
    4. betul, perempuan cepat perasan ;)

      BalasPadam
    5. waaa,a,aku jatuh cinta! haha,,tapi dulu :P

      BalasPadam
    6. @mie
      Jooooooo! hehe sekali pengakap,
      selamanya berpengakap (:

      BalasPadam
    7. hanya kita je tau ikhlas ke tidak kn wak? hihi

      BalasPadam
    8. sya pernah jatuh cinta dgn org yg x cinta sya. but, no more mistake~ hehe

      BalasPadam
    9. @Kira Kekuri
      good.. hidup untuk dinikmati ^^

      @zazaw
      yew awak.. hehe..

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728