Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Pergi Sayang, Ku Janji Tak Ku Tangisi

    Hukumi aku yang pada kau ternyata salah. Pergi. Tinggalkan aku jika itu bisa buat kau bahagia lagi. Memang aku tidak layak untuk kau cintai. Aku yang kau pandang tak pernah tahu erti menghargai. Pergi sayang, kujanji tak kutangisi. Jua tak kuharap kau kan kembali.


    P/s: Lagi cuba menipu diri sendiri.
     

    22 ulasan:

    1. sabar kak yu.. ada hikmah di sebaliknya...

      BalasPadam
    2. @LittleSpiral
      Kita akan cari bahagia dalam cara sendiri :)

      @Hansyirah Takezur
      Thanks sayang (:

      BalasPadam
    3. hey yang mengecewakan.pergi jauh.jangan ganggu hati dia lag :')

      BalasPadam
    4. ala..sedihnya.
      jangan tipu,,walau mulut berkata takkan pernah tangisi tapi hati tetap tak seiring dengan kata-kata.hati tetap menangis..

      BalasPadam
    5. ala..sedihnya.
      jangan tipu,,walau mulut berkata takkan pernah tangisi tapi hati tetap tak seiring dengan kata-kata.hati tetap menangis..

      BalasPadam
    6. @biela bell
      Baik bell ^^

      @najwa nano
      Tipu yang sembunyi, kadang2 kejam..

      @anisyuhada
      love you more (:

      BalasPadam
    7. Hati Perlu Sabar, Jiwa Perlu Tabah....Let Them Go...If They Are Yours, They'll Come Back, But If They Dont, They Was Never Yours Before....Take Care....

      BalasPadam
    8. bisa dijadkan lirik lagu ni dong..
      eheheheee

      BalasPadam
    9. @mie
      Lingkup retis tu nanti ;D

      @SyamimiNazifa
      Boleh pinjamkan novel tu? ;)

      @HeNRieTTa JoSe
      Yeah,i like it.
      take care jugak dear (:

      BalasPadam
    10. be strong....banyak lagi cabaran dalam hidup neh...

      BalasPadam
    11. bisanya!!!!

      ku janji tak ku tangisi.. tapi dlm hati dah banjir dgn airmata!

      BalasPadam
    12. aihh. mendalam nih.. takpa la, everything happen for reasons. make yourself brave (:

      BalasPadam
    13. puitis tu.. ni luahan hati ke ilham minda je

      BalasPadam
    14. @nadia arrumaisha
      setuju dengan kamu dear ^^

      @Daddylicious
      kita dan Tuhan sahaja yang tahu :)

      BalasPadam
    15. @Nong Andy
      Luka di jari nampak kak ^^

      @steffany daph
      always baby.. thanks (:

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728