Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Bodoh Kerana Masa Silam

    Aneh. Saat ini aku masih mampu mendengar keluh kesah kamu biarpun aku rasa ia telah bermula sejak berkurun yang lalu. Aku tidak jemu untuk turut memujuk hati kamu, meski terkadang aku dilemparkan persoalan yang terlalu bodoh!

    Sayang, dengar kataku, silam itu telah berlalu dan sudah tidak boleh diubah-ubah. Jangan kau sia-siakan hari ini untuk meratapi silam engkau yang penuh  kekecewaan, kelak hari ini juga akan menjadi silam yang paling bodoh dan mengecewakan tatkala munculnya mentari esok hari.

    P/s: Terkadang kita terlalu sibuk dengan masa silam sehingga terlupa akan masa depan. Jangan pernah lupa, masa tidak akan sesekali terhenti.

    40 ulasan:

    1. kisah silam yg sedih ke ni ?

      BalasPadam
    2. saya salah seorang yang merasakan entri ini ditujukan kepada saya.hehehe

      BalasPadam
    3. @khairul
      kalau mengecewakan, biasanya sedih kan? ;)

      BalasPadam
    4. @najwa nano
      dear, jom menganjak untuk masa depan ^^

      BalasPadam
    5. tinggalkan masa depan yg suram untuk masa hadapan yg lebih gemilang.. insyaAllah.. take care yer..

      BalasPadam
    6. tengok ke hadapan....ketepikan kesedihan....jangan menangis lagi....

      BalasPadam
    7. bangun2.... apa sedih2 ni... :)

      BalasPadam
    8. adakalany kena ingat , untuk menyedarkan kita agar kisah silam tidak berlaku lagi .. huhuh

      BalasPadam
    9. selalu mengharapkan masa oleh di ubah.kejap masa silam kejap masa hadapan

      BalasPadam
    10. boleh tak aku tujukan n3 ni utk org yg aku ambik berat.. rasa nak korek 'lumut' dlm hati dia tu pastu tendang jauh-jauh sampai terbang ke langit ketujuh...

      berat mataku tgk dia bersedih.. berat lagi hatinya menanggung kesedihan.. nak tempeleng dia sampai hilang ingatan aci tak? hehehe...

      * maaf.. aku membebal merapu pula di sini :)

      BalasPadam
    11. masa silam jadikan pedoman,,masa hadapan perlu di kejar..;)

      BalasPadam
    12. touching la plak bace entry nie.hehhe.masa silam = fisrt love. tapi apa yg pasti setiap berlaku ada hikmahnya. kdg2 hidup ini bukan sekadar untuk ketawa. :-) harap kebahagiaan mendatang milik kita semua.

      BalasPadam
    13. usah diingat benda yang lepas..
      biarlah menjadi kenangan selamanya
      ehehhee

      BalasPadam
    14. @Chaoi
      cari doraemon, pinjam mesin cahaya masa ^^

      BalasPadam
    15. @Nong Andy
      boleh sis, kita kalau boleh nak
      gembirakan semua orang. tapi kalau
      boleh jangan sampai dia hilang
      ingatan ;D

      BalasPadam
    16. @snf
      benar, hidup bukan sekadar untuk ketawa ;)

      BalasPadam
    17. @mie
      silam tu simpan dalam diari je ^^

      BalasPadam
    18. biarkan masa silam itu pergi..dan ulangi jika ia manis;)

      BalasPadam
    19. tutup pintu duka tu, buka pintu bahagia pulak... give ourself a chance to happiness again...

      BalasPadam
    20. alhamdulillah aku telah selesai menyimpan semuannya dengan kemas... dan tiada paksaan dalam itu. moga DIA kuatkan aku untuk yg entah apa dalam hati....

      BalasPadam
    21. masa silam itu untuk diambil iktibar, jangan biarkan ia menghentikan langkah kita ke hadapan...

      suka la template kamu..^_^

      BalasPadam
    22. biarkan kenangan silam itu pergi jauh2.....

      tak suka kenangan silam..heheh

      BalasPadam
    23. errm.. rindunyaa kt suasana cameron :)

      BalasPadam
    24. singgah sini bace entry....

      blog yg nice sgt n entry yg sgt cool..

      oppa follow sini...

      jom follow oppa balik...

      nice ") nice ") like :) like :)

      http://shaberry92.blogspot.com/ ( blog kpop)

      http://sabryoppa.blogspot.com/ (personal blog)

      nice to meet you...

      selamat berblogging...

      maju jaye...!!!

      BalasPadam
    25. mase silam takyah nak kenang.. terus pandang ke depan sudah. chill2

      BalasPadam
    26. @Ruby Mahabbah Fillah
      jemput datang kak :)

      @ILA HonEyBuNNy
      kalau ia mengajari, mohon dekat,
      kalau ia menyakiti, mohon hilang :)

      BalasPadam
    27. @kay_are
      okay dude ! :D

      @sabry oppa
      thanks oppa, nanti jumpa di blog kamu ^^

      BalasPadam
    28. mana mungkin kt melupakan kisah silam..br sejarah silam itu mengjar kt lbh tabah utk berdepan masa depan..

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728