Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    WW #9 | Missing Someone

    39 ulasan:

    1. siapa cinta kamu?? thanks atas nasihat...terharu bila baca..=)

      BalasPadam
    2. @nasha sanza
      nanti ada ruang, kita cerita ya darling (:

      BalasPadam
    3. kadang kadang ape yang kita rasa tak perlu kita ungkapkan ; kerana terkadang ungkapan itu menyakitkan !

      ^^,

      cantik lahh si cantik ini !

      BalasPadam
    4. @Cik Gadis ^^,
      erk, sakit tu kadang2 perlu?
      si cantik mana satu?? ;P

      BalasPadam
    5. cinta .. sayang ...

      aduhh sayhdu nyee malam niee huhuh

      BalasPadam
    6. but missing someone is hurting.. do agree with me?:')

      BalasPadam
    7. @ieda
      b strong akak..
      kita tahu akak kuat ;)

      BalasPadam
    8. @uyaitusaya
      yup, bila rindu segunung tak mampu
      mendekatkan kita dengan yang dirindu
      walau setapak langkah -_-

      BalasPadam
    9. rindu itu anugerah:-)
      jauh dimata dekat dihati:-)

      BalasPadam
    10. @snf
      thanx utk gambar tu dear, i miss you ! :D

      BalasPadam
    11. asben gi keja pn dh rasa rindu kalau lambat balik.. huhuhu..

      BalasPadam
    12. @THE LEKAT LEKIT STORY
      hehe jangan gitu kak, rasa macam nak
      ade asben jugak la plak nie ;D

      BalasPadam
    13. hahahaha..betul le..manis.. :P

      BalasPadam
    14. hehehehe..namo marah tau..peace no more :P

      BalasPadam
    15. aku sudah lama lupakan dia..
      terlupa pasal dia..

      tapi entah suatu hati..
      tiba-tiba teringatkannya..
      entah mengapa menrindukannya..

      Dan rindu itu cuba ku buang jauh-jauh..

      ku padamkan dalam-dalam..

      tapi.. Hatiku tetap berkata..

      " Aku rindu dia"

      ah.. bodohnya!

      * sorry.. n3 kamu ni mengundang jiwang hehehe..

      BalasPadam
    16. salam.

      I am so feeling that statement!

      BalasPadam
    17. @Boni JLL3
      mana ada marah, sedang senyum ni, hehe
      good morning ! :D

      BalasPadam
    18. @Nong Andy
      jom kita berjiwang ! :)
      hehe rindu susah nak padam..

      BalasPadam
    19. rindu itu satu penyiksaan..hehe..

      terus sabar merindui....;-)

      BalasPadam
    20. eh makin lawa blog ni.

      bakal guru ke? goodluck yeah :)

      BalasPadam
    21. assalam...

      tq ya tingai coment kt entry Ruby...

      Ruby dtg cnie gn senyumn... :)

      have good jurney ya.. :)


      p/s mk tnya cmna awk wat ya...bila awk reply...awk wat jd tag biru 2...sy wat x jd la...:)

      BalasPadam
    22. wahh gambar tuan pnya blog ke tu?heee

      BalasPadam
    23. bagus2..tambah kemanisan dalam senyuman dan kurangkan kemanisan dalam makanan..hehe :)

      BalasPadam
    24. @ILA HonEyBuNNy
      dalam rindu tu memang kena da
      banyak sabarlah sayang ;)

      BalasPadam
    25. @Ruby Mahabbah Fillah
      salam kembali, salam kenal ;)

      nanti jenguk link ni ye:-
      http://mrpiratz.com/pasang-butang-reply-pada-ruang-komen-blog/

      BalasPadam
    26. @Juliet_iRa~"
      aipp ! nooo la sis, tuan dia kalau nak
      tengok, klik link tu jmpala blog dia ;)

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728