Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Lagu Terukir Di Bintang | Yuna

    Buat semua pembaca, semoga Allah merahmati kalian.
    Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
    Tapi sayang kan ku capai bintang dari langit untukmu
    Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
    Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

    Hati ini bukan milikku lagi 
    Seribu tahun pun akan ku nanti 
    Kan kamu sayangku 
    Jangan kau persoalkan siapa dihatiku 
    Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu.



    P/s: Lagu ni macam comel dan saya suka akan kecomelannya.

    16 ulasan:

    1. lagu ni memang comel :)

      replay sampai 3 kali hehe..

      BalasPadam
    2. pes time dengR lagu ni~ heheheh #ketinggalan

      BalasPadam
    3. @Kira Kekuri
      lbih krang je kita ni, owg pn baru dgr :D

      BalasPadam
    4. simple and superb. senang nak paham,
      nice!

      tak sume orang kutuk yuna :)

      BalasPadam
    5. @cikkurekure
      kalau suka, klik like,
      kalau tak suka, duduk diam2.. hee

      BalasPadam
    6. ohhhh
      tetibe sy juga mahu tumpang rasa comel di sini
      boleh kah?

      heheh :))

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728