Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Jom Bicara Tentang Warna!

    Aku suka warna, kerna warna itu indah. 
    Aku kagumi warna, kerna warna itu ceria. 

    Semua orang suka warna, kata mereka; warna mampu mengundang bahagia.
    Ya, warna telah menghadirkan cerita kita. Warna mampu teguhkan kita.
    Namun mengapa sekarang suram sahaja?

    22 ulasan:

    1. sbab tu kita selalu dgr org kata ''warna2 kehidupan'' ini la yg memeriahkan suasana kehidupan =)

      BalasPadam
    2. warna memang mencantikkan semua pandangan...menceriakan....kalau hitam putih mcm wyg dulu2..org pakai bju cantik2 pun nmpk sama je..bab xda kaler..hehehe..

      hm..besar maksud tersiratnya.. :)

      BalasPadam
    3. erm warna menunjukkan emosi kite

      warna penting sbnrnye

      BalasPadam
    4. akak suke warna merah ... merah dah sebati ngan akak
      dan warna terbaru yg akak suke warna hijoooo ehem .. ehemmmmm ;)

      BalasPadam
    5. love pink so much..bila tengok pink rasa bahagia :)

      BalasPadam
    6. Kita cari kembali warna itu yea...

      BalasPadam
    7. akk suka gambar tu sbb warna warni!heee;p

      akk xdpt sekolah lagi la dear..:(

      BalasPadam
    8. warna itu yang menceriakan kita .. :)

      BalasPadam
    9. @sea_lavender
      harap sentiasa meriah walau tak selalu indah :)

      BalasPadam
    10. @Juliet_iRa~"
      hehe, warna warni tu comel !
      adeh, nape lom dapat lagi? ;(

      BalasPadam
    11. :)

      kerana warna itu mampu memberi 1000 makna walau warnanya hanya 1 sahaja


      jangan biarkan warna itu kekal suram disitu, cantumkan warna itu bersama warna yang lain, mmberi makna yang baru :D

      BalasPadam
    12. @aimie amalina
      campur dengan hati-hati,
      jangan nanti hitam hasilnya ;)

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728