Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    WW #7 | Pengkalan Kubor Duty Free Zone

    42 ulasan:

    1. bnyk k anda shopping?haha..gambo last 2 cm x ok je

      BalasPadam
    2. @EnciK AxixOu
      beli sate ikan tu je, haha~
      itu rumah ibadat orang siam budha :)

      BalasPadam
    3. lama xp pengkalan kobor.Sali ja p ri2. salalu p rantau panjang.hehe

      BalasPadam
    4. wah, dekat mana ni.bnyak nye barang yg boleh diborong

      BalasPadam
    5. @Cik Bhulat
      Pengkalan Kubor, dekat pintu masuk
      Thailand, daerah tumpat :)

      BalasPadam
    6. ooo kat tumpat..barang murah2 tak cana?

      BalasPadam
    7. pengkalan kubor tak mengecewakan kan? :D

      jom tengok masjid beijing.cantek!otw nak peg rantau panjang. #promote ni# (:

      BalasPadam
    8. waaa bestnya sate ikan!!! kt johor xde jual bnda tu :(

      BalasPadam
    9. jeleslah org yang suka berjalan mcm saya !

      BalasPadam
    10. Bila la agaknya aku nak sampai lg kat sini. Lama tul 7 taun da...

      BalasPadam
    11. windunyer kat pk ni..dah lama tak gi sini..alahai..tapi better pi time bukan cuti sek..

      BalasPadam
    12. @Chaoi
      kalau pekakas dapur tu murah la jugak :)

      BalasPadam
    13. @Najwa Frankenstein
      Haha, meh datang klantan. tu kat kb
      pun ada tapi aku ni pegi mana pun kalau
      nampak tu mmg tgedik nak makan, hehe~

      BalasPadam
    14. @shanas ishak
      Hee.. meh datang sini, orang bawak g sane! :)

      BalasPadam
    15. @cikpuanhady
      semalam pegi, lengang :)
      aman bila berjalan, hehe~

      BalasPadam
    16. cam best je,,xpernah sampai walaupon dok kelantan,,haha

      BalasPadam
    17. @Sekamar Rindu
      Salam kembali. beli kacang 200g sahaja :D

      BalasPadam
    18. wah, banyaknye baju-baju cantik.

      BalasPadam
    19. selamat tak letak gmbar kubur.haha....btw,cantek2 lah t-shirt tuh:)

      BalasPadam
    20. dah lame bena tak balik kelate tau . huk huk . nanti bile2 boleh la pesan seluar jeans ngan ayu kan kan kan ? hik hik :)

      BalasPadam
    21. @BENA
      Boleh je, meh la balik, bila lagi kan :)

      BalasPadam
    22. best kalo dpt pi shopping situu

      BalasPadam
    23. tak tahu la tuh bilo. hehehe ;)

      BalasPadam
    24. @BENA
      Tak jauh dah pahang dgn kelantan ^^,

      BalasPadam
    25. best neh lau dapat shopping..heheh

      camat tahun baru dear..;)

      BalasPadam
    26. best neh lau dapat shopping..heheh

      camat tahun baru dear..;)

      BalasPadam
    27. @ILA HonEyBuNNy
      Kalau ada duit, semua jalan bebi :)
      hee slamat tahun baru !

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728