Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Semakan Keputusan Peperiksaan November 2011 IPGKTAA

    Musim terima keputusan peperiksaan sesi November 2011 tiba sudah. Perangai seperti kebiasaan; bila musim study week, malas. Tapi bila dapat result rendah tu pandai pula nak sedih-sedih. Memang perangai macam nak minta pelempang laju-laju kan? Jom semak keputusan! http://ipgktaa.unitpen.edu.my/umum/utama.php. Pensyarah kesayangan yang berada di tangga teratas dalam hati saya untuk semester ini jatuh kepada Puan Hima Devika a/p Raman. Yahoo! Sila tepuk tangan. 

    P/s: Bersyukur dengan apa jua angka yang tersusun. Alhamdulillah.


    Kemaskini:
    Semakan Keputusan Peperiksaan Mei 2012 IPGKTAA

    25 ulasan:

    1. Budak IPG rupanya.. samalah kita ni.

      BalasPadam
    2. kan? boleh bagi lempang laju-laju..haha..samalah kita, dah cek result bersyukur lah..

      BalasPadam
    3. tgk result dalam ketakutan.. haha :P nasib lulus..

      BalasPadam
    4. tak ada yang tak boleh...yang penting usaha mesti di lebihkan...menanti result adalah saat yang paling mencemaskan...

      BalasPadam
    5. ipda agak lambat dalam bab kuakan result nih..heh~

      BalasPadam
    6. @Ila Aqilah
      Hehe, nasib baik tukang lempang
      duduk jauh-jauh ;)

      BalasPadam
    7. @Seri
      Ni masalahnya masa dapat result baru
      nak cemas,hehe macam mana tu? ;)

      BalasPadam
    8. lepas dapat result rendah..
      semangat nak study sungguh2..
      tapi biasanya hangat2 tahi ayam la.. hehehe

      BalasPadam
    9. wahh, bakal cikgu ni kan.. all the best ya.. semoga semuanya akan baik2 saja..

      BalasPadam
    10. ipg gak ke

      ipgk pm ade? haha mls nk cek

      BalasPadam
    11. @Cik Pulau
      Hehehe.. setuju. Mula-mula semangat.
      Tapi macam biase la, hangat2 tahi ayam :)

      BalasPadam
    12. @Iffah Afeefah
      Hee tak pasti, kalau yang perlis, ada :))

      BalasPadam
    13. wah, dah kuar result ayu.. nuyu lom lagi... lambat selalunya.. :)

      BalasPadam
    14. @cikgu ainura
      IPPM ea? Sabar2.. Ada baik buruknya result kuar awal, hhuhu~

      BalasPadam
    15. hee biasa la , manusia kan :) mlas , and bile dpt result sedih plak hee

      BalasPadam
    16. @dayanadarmawi
      Hehe. Tu la, memang geram kalau fikir ;D

      BalasPadam
    17. IPG? SAMA LA.. DAH KUAR EK.. NAK CHECK LAH.HEHE

      BalasPadam
    18. sayang blog erat-erat hihiihihii

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728