Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Kau Nak Salahkan Siapa Bila Dia Curang?

    Bagi aku aneh. Mungkin sebab cara kita tak sama. Kau ada ada jalan sendiri, yang kau rasa sempurna hari-hari, yang kau rasa kepunyaan sendiri. Tapi kau lupa sekarang kau dah salah berdiri. 

    Kau nak salahkan siapa bila ayam peliharaan kau lari ke rumah jiran? Kau punya pilihan letak kesalahan. Salah kau salahkan pada jiran. Apa kau tak punya akal fikiran? 


    Jangan melulu berjalan dengan angkuh menelan sopan sampai kau tinggal kebodohan yang nanti akan hanya jadi eceran. Nanti datang satu masa kau akan tercengang-cengang melayan bingung ingat kembali kau pernah menyinggung. Jalan kau menyimpang, lebih baik segera pulang. 

    P/s: Kalau laki/perempuan kau curang, kau belasah laki/perempuan kau tu dulu sebelum belasah orang lain.


    14 ulasan:

    1. Yeah...zyash amat setuju..kihkihkih, pas belasah nak wat ape yer??

      BalasPadam
    2. salah menyalahkan tak selesaikan masalah.

      ada cara lain yang lagi baik kan.

      bertanya. berbincang. bermuhibbah.

      BalasPadam
    3. btl 2..kalau ayam lari umah jiran sebelah amik selipar..tampo muke die dengan selipar 2..selipar jepun paling sesuai...hehehe

      BalasPadam
    4. ujian bercinta mmg selalu begini tak boleh dielakkan..

      BalasPadam
    5. ujian bercinta mmg selalu begini tak boleh dielakkan..

      BalasPadam
    6. kalau salah sorang tak mengedik takkan jadi punya curang curang ni

      http://izzyalya.blogspot.com/2011/11/better-alone.html

      BalasPadam
    7. bese la kan..salah sndr xnmpk..slh owg laju jer kte nmpk..msg2 la kot..

      BalasPadam
    8. pasti ada sebab kan mengapa si dia curang...

      tak suka situasi cmne..pernah alami 2 tahun lalu..perittt...

      BalasPadam
    9. hee..

      setuju...:)

      tp ira nak hempuk 2-2 tu..;p

      BalasPadam
    10. Bukan curangle saja nak 'explore' benda lain hehehe

      BalasPadam
    11. baiiikkk!
      huuuuuu
      x reti nak curang2
      dan x mo curang2

      BalasPadam
    12. true enough..hehhe..blasah yg buat hal tuh dlu..

      BalasPadam
    13. setuju bangatt.sy belasah ex sy dulu mse dpt twu die curang tu.ee saketnye kene bastedd :,(

      BalasPadam
    14. Tak salahkan siapa2. Teruskan hidup dan mungkin akan jumpa yang lebih baik. :)

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728