Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Aku Buang Semua Janji

    Saat rasa itu kau keji seolah jiwa tak ada erti. Kau kata semua mati tak ada nyawa, cuma dusta penyedap hati. Apa kau nampak aku punya hati? Saat aku ungkap aku sayang kau sampai jantung terhenti? Kau terus ketawa tak hilang hilai. Memang tersakiti. Sekarang biar aku buang semua janji. Biar berdua sama meniti, sama-sama memerhati.

    Memang sukar bila masuk tajuk hati. Kerna kau dan aku sama-sama tak mengerti. Di hati kamu aku tak pasti. Biar sampai mati, biar jenuh menanti, aku ingin kembali ke realiti. Aku tutup semua janji, moga jika ada yang menjauhi, takkan ada yang menangisi.

    P/s: Biarkan berlalu sebegitu sahaja.

    25 ulasan:

    1. susahnya nak buang semua janji itu...

      akan ku cuba...hurm...sob3..

      BalasPadam
    2. minta copy dalam blog saya boleh ?

      BalasPadam
    3. yup. aku memang buang semua janji. biarkan dua2 tak dapat. tunggu masa yang menentukan. masih panjang perjalanan..

      (nak sedapkan hati sendiri)

      BalasPadam
    4. erkkkk! heheee ...
      be happy! :)

      BalasPadam
    5. nape entry sedih je ayu??
      nway, walau kite dah lama tinggalkan dia.. namun, masih teringat janji2 manis bersama2nya..

      BalasPadam
    6. nape entry sedih je ayu??
      nway, walau kite dah lama tinggalkan dia.. namun, masih teringat janji2 manis bersama2nya..

      BalasPadam
    7. sememang sangat untuk difahami...:)

      BalasPadam
    8. lain mcm je entry ni..

      bab2 hati ni sy kurang sikit,tak pass lagi^^

      BalasPadam
    9. aku harap janji itu tidak pernah terucap ..

      BalasPadam
    10. @Cik Gadis ^^,
      Semua telah jadi masa lalu,
      harap hanya bayangan ilusi ~

      BalasPadam
    11. takot lak nk komen

      kang kene cium wakaka

      pssstt cinta unik kan? syg cinta jugak

      BalasPadam
    12. @Iffah Afeefah
      aigooooo, haha ~
      jangan serik untuk datang lagi :P

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728