Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Selamat Hari Raya, Sayang!

    Bimbang tertumpu lama di depan skrin, saya elakkan buka laman blogger. Tapi hari ni buka juga, rindu tak tertahan! Saya, mahu ucap SALAM 'IDULFITRI untuk semua pembaca dan pengikut ahsfantsy24.com, merendah diri memohon ampun untuk segala tutur dan laku yang melukakan serta segala khilaf yang ada, mohon jua dimaafkan.

    Rumpun buluh pinggiran lembah,
    Bersama palas tunduk melata,
    Jari sepuluh sama disembah,
    Tanda ikhlas maaf dipinta.

    Sesungguhnya Allah memerintahkan engkau supaya memaafkan orang yang menzalimi engkau dan memberi kepada siapa yang menghalang (menentang) engkau dan hubungkanlah tali kekeluargaan dan persaudaraan (silaturahim) bagi siapa yang memutuskannya.” Sesama Muslim mesti saling sayang menyayangi. Allah tidak akan menyayangi orang yang tidak menyayangi makhluk-Nya. Saya mengasihi kalian.

    P/s: 0-0 ya.. Salam kemerdekaan juga. XOXO!

    12 ulasan:

    1. selamat hari raya selamat hari merdeka..:)

      BalasPadam
    2. selamat hari raya jugak! mohon maaf ye kalau tersalah silap, terkasar berbahasa mase menulis. :) salam merdeka jgk! :)

      BalasPadam
    3. Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin kak ayu !!! =D

      BalasPadam
    4. selamat hari raya fren..
      maaf zahir batin
      :)

      BalasPadam
    5. taqabbalallahu minna wa minkum..
      kak~~slmt hr raya.mf zhir dan batin:)
      hepi2 day

      BalasPadam
    6. adakah ila terlambat...

      nak wish jugak....selamat hari raya....mood raya lagi kan.hehe

      nak kueh raya n wit raya..ehhehe

      BalasPadam
    7. selamat hari sayang xde ke..asyik selamat hari raya je..haha

      BalasPadam
    8. Nice blog posting, i'm very interesting to stop to your blog site.

      Dont forget to visit my blog here and here

      BalasPadam
    9. fffuuuuhh. jemput la singgah www.kaio.my

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728