Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Meski Hanya Lintasan Bayangan yang Sedikit!

    Semoga tangisan ini adalah untuk yang terakhir kalinya. Tangisan yang akan mencampakkan segala rasa yang aku peluk selama ini jauh-jauh. Aku tak daya nak tanggung rasa yang selalu dimusuhi. Wasangka terhadap sekeping hati yang langsung tidak kau ketahui, dan terusan kau ragu. Sewenangnya kamu terus mengungkit, aku biarkan. Namun kini biarkan aku bangkit, aku tidak ingin apapun dari kamu untuk detik ini, meski hanya lintasan bayangan yang sedikit!


    P/s : Maafkan aku untuk segalanya.

    25 ulasan:

    1. asslam...

      npa awk sedih2 nie???

      erm awk memendam rsa kt seseorg yea..

      erm...biarlah awk pendamkn jea..

      jd jihad tuk dr awk 2..

      awk kuatkn smgt yea..

      BalasPadam
    2. >> Pure Mahabbah Fillah:

      waalaikumussalam..
      thanks dear..

      BalasPadam
    3. apa pn sbbnya be strong ok,.berbalik padi DIA,.=)

      BalasPadam
    4. bayangan yang sedikit boleh membawa seribu satu rasa...

      *tak mahu meskipun hanya bayangan yang sedikit*

      BalasPadam
    5. >> NURUL AINI NORAZMAN:

      betul tu..
      hanya Dia yangmampu menenagkan :)

      BalasPadam
    6. >> Qaseh dalia adelia:

      bila tak balik kampung ujung mngu,
      dok bilik sorang2, mule la nk lyan
      mood sedeih.. huhuhu~

      BalasPadam
    7. >> amalina wahida:

      klw yg sdtik pun dah sribu kali sakit,
      harap2 ia xprnah terdetik pn nak dtg :)

      BalasPadam
    8. menangis la hari ni klu boleh wat kita senyum esok hari...

      BalasPadam
    9. assalam awk..

      sy bwu nk rply komen awk kt soalan2 part a/b 2..uhuhu
      nnt tgk la yer..uhuhuu

      erm...sma2..be strong ok...

      BalasPadam
    10. menangis lah sepua hati..kerna ia juga adalah terapi...di harap berakhirannya tangisan maka bermula lah semangat baru untuk melangkah ke depan...insyaallaah..
      d^_^b

      BalasPadam
    11. be strong kak..
      susah itu tarbiah, sabar itu indah
      u neva know how strong u r, till being strong is da only choice u hv.
      sy pcya kak boleh:) aminn

      BalasPadam
    12. jgn nangis byk2, nanti mata sembap kak..bertabahla yer^^

      BalasPadam
    13. >> MerLe:

      ketawa dan air mata,
      itu sbenarnya cinta :)

      BalasPadam
    14. >> Pure Mahabbah Fillah;

      waalaikumussalam,
      insyaallah akn terbang ke sana ^^

      BalasPadam
    15. >> THE LEKAT LEKIT STORY:

      cerita tak bernada :P

      BalasPadam
    16. >> Mesin Taipku:

      tangisan ni adalah permulaan bagi
      sesuatu yang baru, isyaallah, kita
      harus berani buang sesuatu tanpa
      ragu2 :)

      BalasPadam
    17. >> nuRRul syafi_iZZan:

      ameen, thanks syg..
      sdg cuba utk berhijrah,
      doakan akak k ^^,

      BalasPadam
    18. >> d_LA:

      ehhe.. okay syg! kte janji ;)

      BalasPadam
    19. Posa pon ada autoshow ! .http://gilamodified.blogspot.com/2011/08/super-star-avenue-autoshow-aug-6-2011.html

      BalasPadam
    20. Best Entry Ni
      Salam kenal,
      nice blog,
      done following you,
      Kalau free jemput singgah ke blog saya,
      Bagi komen and nasihat ok.

      http://fahmiefiras.blogspot.com/

      BalasPadam
    21. suka setiap tulisan awak . simple but nice :)

      BalasPadam
    22. en cinta saya, dia pernah tuliskan seperti itu dicermin bas ketika saya mahu menghantarnya pulang. saya rindu kenangan itu biarpun kini kami pada dunia yang berbeza..izinkan saya copy gmbr tersebut

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728