Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Cukup-cukuplah Memfitnah Saya

    Terus-terusan dibelasah pertuduhan melampau yang tidak berasas oleh dia yang merasakan dirinya serba sempurna. Cukup-cukuplah memfitnah saya. Henti-hentilah prasangka penuh emosi itu. Sebenar-benarnya saya tak mampu nak layan emosional yang menggila dia, bimbang emosional saya pun terheret sama, kerna saya juga manusia biasa. Ya, saya biasa sahaja. ^^  


    P/s: Sifat keanak-anakan itu selalu membuatkan saya ingin ketawa terbahak-bahak namun saya masih kekal menguntum senyum. Jangan pernah rasa orang takkan bahagia tanpa kita, kerna pencetus bahagia adalah Dia.  :)

    24 ulasan:

    1. boleh msuk kategori kanak2 ribena nie..heheh ;p

      BalasPadam
    2. tu nama nya dia belum cukup dewasa spert kite...

      Jemput ke :Kita dijadikan berpasangan versi kartun

      BalasPadam
    3. biarkan aje manusia begitu..huuu

      BalasPadam
    4. >> Cik Bell:

      bwah sket dr ribena,
      kanak-kanak sirap.. hehe~

      BalasPadam
    5. >> fiDooo:

      Doakan dia supaya sentiasa waras :)

      BalasPadam
    6. >> miszatie:

      sedang membiarkan~
      ^^,

      BalasPadam
    7. "tak hidup dek puji tak mati dek keji"

      BalasPadam
    8. >> Mesin Taipku:

      i love it!
      :)

      BalasPadam
    9. biarkan dia dgn perangai keank2kan itu,.,.,.,.,.....

      BalasPadam
    10. sape fitnah ko?nk mkn kaki aku ke?hwa3

      BalasPadam
    11. baekla..sy akan berhent memfitnah..ahahahaha....hadapi cabaran dgn SENYUM...

      BalasPadam
    12. >> LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

      sedang biarkan.. :)

      BalasPadam
    13. >> ChIk NyNaH:

      nanti2, jgn terburu2.. siyes ku ase samt ade ko myn! ;)

      BalasPadam
    14. >> Mr_17:

      klw awk yg t, da lame sy pncung!
      :P

      BalasPadam
    15. biar lah diorgn nk fitnah.. biarkan je.. mulut org kita tak boleh jaga.. adat kehidupan mmg mcm tuh
      igt satu je
      Allah akan makbulkan doa orang difitnah.. percayalah pada Allah :)

      BalasPadam
    16. herm.....sabo2..dugaan..pahala percuma blan puasa tuu..

      BalasPadam
    17. herm.....sabo2..dugaan..pahala percuma blan puasa tuu..

      BalasPadam
    18. >> Anati Soki:

      thanks anat.. lame xdgr kaba..
      rindu!

      BalasPadam
    19. >> Muhammad Azli Bin Mohamad:

      thanks p.cik..
      insyaallah, dugaan d bulan ramadan~

      BalasPadam
    20. setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya kan untuk dijadikan pengajaran dan pedoman meniti hari yang mendatang?

      antara doa yang makbul adalah doa orang yang teraniaya, dan sebaik-baik doa adalah mendoakan kebaikan seseorang itu tanpa disedarinya.

      P/s: Siapa yang memfitnah tu Ryu? Cepat2 betulkan mana la tau ada misleading info kat mana2..

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728