Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Berikan Ruang Selesa, Akan Kusayang Sepanjang Masa

    'Sayang' itu bagaimana ya? harus sentiasa didakap dan dicium manja? harus setiap masa ditatap dipuja? harus setiap ketika bergelak ketawa bergurau senda? cukup-cukuplah dengan gelodak jiwa tanpa pencemaran nafsu dan hawanya. Sungguh, aku sayang kamu cinta. Tapi saat apa yang aku dan kamu tuntut itu berbeza, aku mulai rasa hampa, terduduk lalu kecewa. Kamu, berikan aku ruang selesa, aku akan sayang kamu sepanjang masa.

    P/s: Sayang itu terkadang dihantui oleh perbezaan jiwa, namun kamu tetap akan setia bila cinta mengatasi segala.

    22 ulasan:

    1. nice entry....=)

      salam ramadhan...salah silap harap di maafi ya

      BalasPadam
    2. KLIK SINI ADE MALWARE....

      BalasPadam
    3. >> merahitujambu:

      samee2 sis.. mohon maaf salah silap.
      :)

      BalasPadam
    4. >> eMMe:

      thanks ats info,
      insyaallah akan dipulih ^^,

      BalasPadam
    5. wahhhh...ko....sgt2 bagus la ini N3...

      BalasPadam
    6. thee..mendalam sungguh madah ni..

      BalasPadam
    7. ehem3...

      sayang n cinta siapa tu..hehe...

      suka entry neh..;-)

      BalasPadam
    8. >> LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™:

      erk, huhu.. tQ~

      BalasPadam
    9. >> Ila Aqilah:

      klw dalam, harap terselam ;)

      BalasPadam
    10. >> ILA HonEyBuNNy:

      untuk ila la!
      ngee~
      ^^m

      BalasPadam
    11. deary.. Salam ramadhan buat ayu tersyg.. maaf tak sempat reply komen2 ayu. kak biase tulis je. hehehe..

      ruang selesa? kak mahu ruang selesa.. stres dgn kerja yang banyak.. heehe.. take care sissy!

      BalasPadam
    12. Sallam Ramadhan Al-Mubarak,

      Kalau sayang pun tidak perlu ditunjukkan 100%, perlu disimpan 10% sebagai rahsia sendiri.

      Sayang yang lahir dari hati yang suci tidak perlukan pengorbanan, sebaliknya sentiasa bersedia untuk berkorban.

      BalasPadam
    13. hamboiiiiii ;)


      lame xmelawat ayu kan ;) selamat bepose yee . lame jugak x dtg blog die . heee ;)

      BalasPadam
    14. sayang plk dibulan ramadhan..sy sayang ramadhan..ahahhaa

      BalasPadam
    15. >> Pn Manje Nadya:

      hehe, sokay kak :)
      lega ket kn da lpas intrship?
      ^^m

      BalasPadam
    16. >> LIPISLADY:

      yang pastinya kita tak perlu
      menunjuk2 untuk tntonan umum kan,
      t org mnyampah.. hehe~

      BalasPadam
    17. >> BENA:

      hehe.. slamat kmbali!

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728