Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Nak Serba Salah Atau Terus Bersalah?

    Ni kisah kalau kawan kamu bercinta dengan kenalan kamu yang memang kamu dah tahu perangai dia macam mana; kenalan kamu tu kaki perempuan, kaki disko, kaki mabuk dan banyak jenis kaki lagi la.  Dalam masa bercinta dengan kawan kamu tu pun, kenalan kamu masih dengan perangan dia tu. Agak-agaknya apa yang kamu akan buat?
    1. Beritahu kawan kamu tentang perangai kenalan kamu; mungkin kawan kamu boleh terima dan waspada. Tapi ada juga kemungkinan kamu gaduh dengan kawan kamu tu. Ya, orang yang mabuk cinta memang tak nampak apa selain 'cinta' dia. Mungkin dia akan menuduh kamu cemuru dan cuba memburuk-burukkan kekasih hati dia.
    2. Buat-buat tak tahu; Oh, tahu tapi buat-buat tak tahu! Memang senang nak buat, tapi hati kamu tu mungkin akan susah dan gelisah. Serba salah? Nak tunggu kawan kamu tu  ternoda dahulu baru nak hilang rasa serba salah? Nak tunggu kawan kamu hangit dulu baru kamu ambil tahu? Atau masa tu bukan setakat rasa bersalah, tapi sememangnya kamu yang bersalah.
    3. Atau bagaimana?
    P/s: Jangan melulu dalam bercinta.

    18 ulasan:

    1. cinta membuatkan kita buta dgn segala-galanyaa

      BalasPadam
    2. >> tripleAshop:

      harap2 xdibutakan hati tuk melihat~
      :)

      BalasPadam
    3. jujurnya.. kalau akk.. akk akan bagi tahu .. tapi denan mukadimah dn penutup.. macam....

      mukadimah

      "kawan.. aku nak minta dulu kalau apa aku cakap ni kau terasa hati atau apa..dan jangan pikir aku bukan-bukan.. aku cuma nak kotahu apa yg aku tahu"

      penutup

      "tapi terpulang la kat kau..akuu dah bagi tahu apa patut kau tahu.. nak percaya atau tak terpulang..aku bukan suruh kau membenci, tapi nak kau tahu hakikat.. kau pun dah dewasa..jadi semua terpulang pada diri kau untuk protect diri kau..aku cuma tak nak kau sakit hanya kerana cinta"

      amacam? ok?

      BalasPadam
    4. >> hestyrezyuda:

      ehhe.. sgt cun akak..
      harap2 klw wat camtu, xsia2 la
      kan air liur kte..

      tp yg psti ny kte bkn nk cari gado~

      ^^,

      BalasPadam
    5. kalau saya, saya akan bagitau.. tapi lepas tu terpulang dengan dia nak buat pilighan macam macam mana...=)

      thanks dear singgah blog dan follow.. follow kamu jugak.. hiks..

      BalasPadam
    6. >> Mohamadazhan hjDesa:

      HUHU.. agk sadis :P

      BalasPadam
    7. >> Amni:

      kami bikan along,
      kmi cuma nk tolong :)

      BalasPadam
    8. cakap tak kena, tak cakap pun tak kena

      sekolah cuti je harga naik

      BalasPadam
    9. asal saya x nampak ape2 kat nrty nih iskkk/.

      BalasPadam
    10. bila dh mabuk cinta, kentut pun wangi..
      kawan2 pun letak tepi masa tu.. haish..

      BalasPadam
    11. >> .:hana radzi:.:

      ehhe.. tQ~
      :)

      BalasPadam
    12. >> cikguden:

      jgn smpai tkena ;)

      BalasPadam
    13. >> k a k L a m p:

      erk.. alamak..
      hmm kne refresh2 kot sis, hmm~

      BalasPadam
    14. >> Solihin Zubir:

      huhu harap2 kte tak trgolong dlam
      golongan yg lupe kwan tu la, huhu~

      BalasPadam
    15. kena slow talk la klu cm tu,,ngee

      BalasPadam
    16. >> iszieylyanziy:

      tu yang terbaik kn :)

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728