Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Jangan Kejar Rama-rama yang Dah Mati

    Orang cakap, cinta tu macam rama-rama. Makin  kita kejar, makin ia lari. Tapi kadang-kadang kalau kita sememangnya bunga kesukaan dia, kita tak kejar pun, ia akan menghampiri. Jika benar-benar mencintai setulus hati, jadilah bunga idaman untuk sang rama-rama pujaan hati kalau tak nak penat mengejar.

    P/s: Jangan kejar rama-rama yang dah mati, rama-rama tu dah tak mampu nak lari.

    12 ulasan:

    1. kalau kita bkn bunga kesukaan mcm mana kita nak biar rama2 menghampiri?

      BalasPadam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      BalasPadam
    3. >> amalina wahida:

      klw kte xmmpu nak jd bunga kesukaan,
      kte kne berusaha kejar, mngkin ia
      akan sdr akn khadiran kite.. uhu ^^.

      BalasPadam
    4. Sallam Kenal,

      Mengajar di SK Budu yee,

      BalasPadam
    5. >> LIPISLADY:

      salam kak,
      hari tu prktikum je situ,
      hehe akak area mane?;)

      BalasPadam
    6. urm..
      betul tu..
      tak penat nak terkejar-kejar..

      BalasPadam
    7. salam~

      zara da penat men kejar2.. sekarang ni dok diam je. hehe. kalau betul kita bunga kesukaan dye, pasti dye akan dtg sendiri kan. xyah kejar2. ehehe.

      BalasPadam
    8. >> Nadia Mashuri:

      hehe..klw tngu rama2 yg suke bunga
      tu p hnggap pn cun gak :)

      BalasPadam
    9. >> Cik Zara:

      a'ah.. betul tu zara..
      ta pyah risau2, bunga dan rama2
      tu tak trpisah~

      BalasPadam
    10. ha...ha..ha..jgn kejar rama2 yang dah mati...juz awt dan simpan dia dlm frame je...sma macam cinta..jgn kejar dinta yg dah mati...sia2...simpan saje dalam ingatan sbagai kenangan...=)...

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728