Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Biarkan Mereka, Aku Tetap Begini

    Biarkan jika mereka kata aku gila, sebenarnya mereka yang alpa, tak cukup percaya seperti yang aku kuasa. Biarkan jika mereka kata aku bodoh, mereka yang sebenarnya jijik, terlalu suka menuduh, sedang aku sentiasa teguh tak pernah selingkuh. Biarkan mereka terus mencela, menutup dusta yang mereka cipta. Cuba kau tanya mereka, siapa yang sempurna? Yang aku tahu, di setiap kata, aku tak pernah membusukkan cerita, cerita yang pernah kau puja...

    P/s: Jangan bazirkan masa dengan sesuatu yang sia-sia. Yakinlah kita mampu bahagia!

    15 ulasan:

    1. biarkan mereka yang busuk hati kerana mereka akan merana satu hari nanti :)

      BalasPadam
    2. tengs darl..
      lav u much...!
      ^_^

      BalasPadam
    3. inilah asam garam kehidupan..
      terus cekal dan tabahkan hati k? ;)

      BalasPadam
    4. bersabar lah duhai hati.. :')

      BalasPadam
    5. biarkan biarkan...biasa laa berlaku dlm hidup ni...sbr ok

      jom tgok perniagaan baru sy...mana th berkenan

      BalasPadam
    6. >> Mira Amirudin:

      kita yg mngemudi diri kan..
      insyaallah ^_^

      BalasPadam
    7. >> zarifahmr:

      i love it darl...!
      :)

      BalasPadam
    8. >> merahitujambu:

      ha.. ok2~
      insyaallah skn brknjung ke sne :)

      BalasPadam
    9. biarkan mereka dik .. kalau nak ambil kira kita x kan senang kan .. soo pedulikan mereka .. hati manusia x sama

      BalasPadam
    10. sabar ea.. b ur self..
      abaikan mereka yg xsepatutnya..
      peace.. :)

      BalasPadam
    11. biarkan je org yg xde hati..yg pnting,jaga hati kita

      BalasPadam
    12. >> misz FaTiN:

      ok sis, thanks..
      mwah! >_<

      BalasPadam
    13. >> MerLe:

      ok sis, mnjaga hati :)
      *_*

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728