Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Aku Sayang Kamu, Kamu Tipu!

    Sangat-sangat sayangkan kamu, kamu tahu? Tentang aku yang sayangkan kamu? Kamu pergi dengan berjuta andaian, kamu lari, tinggalkan kesayangan kamu; aku. Aku sayangkan kamu tanpa jemu. Aku sayangkan kamu mengatasi batas ruang dan waktu. Mungkin zahiran kata itu membuatkan kamu bisu, tapi itu katanya hati aku. Hati aku tak pandai menipu! Kamu kata kamu akan sayang aku sampai bila-bilapun, tapi kamu tipu!

    P/s: Sungguh, aku sayang kamu!

    37 ulasan:

    1. sayang awak..tak tipu tau :')

      BalasPadam
    2. sayang awak rindu awak...
      sayang awak juga... :)

      BalasPadam
    3. >> zarifahmr:

      hehe okay2, sy pcaye :)

      BalasPadam
    4. >> MerLe:

      thanks sis, mwah!!
      ^_^

      BalasPadam
    5. >> kella:

      rndu awk jgak..!
      >_<

      BalasPadam
    6. saya pon sayang kamu jugak..heheh

      BalasPadam
    7. betul tak tipu sy syg awk..heee

      BalasPadam
    8. >> cikceriacorner:

      hehe..mwah!!
      :)

      BalasPadam
    9. >> tripleAshop:

      thanks syg, mwah!!

      BalasPadam
    10. sy tau ahsfantasy syg sy..hehehe
      syg ahsfantasy ;)

      BalasPadam
    11. >> mia.lia:

      hehe...
      mia, mwahhhh...!!

      BalasPadam
    12. sayang? luahkan saja agar ia tak terpendam dan bukan lagi rahsia..

      sayang kamu jugak!

      BalasPadam
    13. sungguh sungguh saya sayang sama sayang saya !

      BalasPadam
    14. percayalah, saya sayang kamu :)

      BalasPadam
    15. >> AaBa:
      er...hehehe~

      >> shanas:
      thanks syg, mwah..!!

      BalasPadam
    16. >> ku'na:
      klw mcm tu, sy syg kmu..! >_<

      >> storyfromme:
      sy prcyakan kmu bb!
      :)

      BalasPadam
    17. salam sayang dari saya...

      sayang lah oarng yang menyanyangi kita lebih dari kita sayang dia..:)

      BalasPadam
    18. btul gua sangat sayang sama lu tau

      BalasPadam
    19. amal like this...
      *post2 kamu dh mcm isi hati amal lah pulak... hihihi*

      BalasPadam
    20. waahhh...jiwang nye awak ni....alief pun sayang awak juga..tapi,sayang sikit je..tak sayang byk..hehe..gurau je

      BalasPadam
    21. >> Fiqas:
      harap kte xgagal dlam mncuba :)

      >> b.r.u.t.a.l.s.o.l.o:
      thanks abg brutal! ^^,

      >> amalina wahida:
      mal, kita serupa..hehe~

      BalasPadam
    22. banyak kasih sayang andai bermadu 4! :)

      BalasPadam
    23. alhamdulillah.. wujud rasa sayang dalam hati kita. syukur.. ;)

      Nadh datang melawat ni.. ;)
      Assalamualaikum
      Si Pendusta CInta

      BalasPadam
    24. >> al-mankaraqi:

      cesss...! haha namo la! :P

      BalasPadam
    25. >> fRaMe+LenSeS:

      waalaikumussalam..
      thanks tw sudi mlawat kte :)

      BalasPadam
    26. sye syg awak sye xtipu . walaupon awk tnggl kn sye hati sye ttp ade ade awk . sye syg awk sgt2 ..

      BalasPadam
    27. awak sye sye syg awk . sye xtipu . walaupon awk h tinggalkn sye . tpi sye ttp syg kt awk ...

      BalasPadam
    28. @siti nur hasiinah
      datanglah selalu,
      saya tak tinggalkan awak :)

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728