Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Tak Salah Kalau Salah


    Kalau dah namanya manusia biasa, memang tak lari dari salah dan silap kan? Nak cari manusia yang serba sempurna memang sampai matahari terbit dari barat pun tak jumpa.

    Tak salah kalau salah; tapi salah kalau dah terang-terang salah namun masih tak mahu mengaku salah. Tak salah kalau salah; tapi salah kalau dah tahu salah namun masih tak mahu betulkan. Tak salah kalau salah; tapi salah bila dah tahu salah namun sentiasa sengaja mengulanginya.




    P/s: Kesalahan yang terbesar dalam hidup kamu adalah berterusan takut untuk melakukan sesuatu. Sayang, cuba dulu. Tak salah kalau salah.

    21 ulasan:

    1. manusia xlari dari membuat salah..

      maafkan saya jika ada buat salah..heheh

      BalasPadam
    2. >> cikceriacorner:
      hehe betol3.. maaf jgk klw de
      slah slap :P

      >> d_LA:
      mwah..!

      BalasPadam
    3. yep..kena berani mencuba..

      BalasPadam
    4. salah tue tak salah tapi jadi salah kalau taknak akui kesalahan yang memang dah sah2 salah..( ayat berbelit).. hihi stuju ngan awak..

      BalasPadam
    5. setuju..manusia x lari dr buat kesilapan..jadi tak salah kalau nk betulkan kesilapan lalau..tapo ada segelintir manusia ni kalau org tu buat salah bila di amahu betulkan tetap memandang kepada kesilapan lalu..ermmm

      BalasPadam
    6. setuju sgt2 dgn ayat adik tuu ..
      janji kita saling maaf memaafi :)

      BalasPadam
    7. nmnya pun manusiakan..selalu aje buat salah..:)

      BalasPadam
    8. well, kita hanyalah manusia biasa. Tak lepas dr membuat kesilapan yg di mana kesilapan tu kita sedia tahu salah. Dan selepas itu kita tetap mengulangi nya walau ianya SALAH dan ulang lagi walaupun org sekeliling ckp SALAH

      BalasPadam
    9. salam perkenalan sume....
      sume manusia ade buat salah..dari kesalah tu la buat kite lebih matang...
      rajin2 la singgah eh> http://ewanrani.blogspot.com/

      BalasPadam
    10. tiada manusia yg tidak berdosa kecuali Baginda s.a.w

      BalasPadam
    11. manusia mmg xkan dapat lari drpd kesilapan..yg penting sntiasa improve drpd kesilapan tu kan..

      BalasPadam
    12. maaf kalo bena de wat salah tauu . :)

      BalasPadam
    13. jangan mintak maaf kalau tak salah, ngeee xD

      BalasPadam
    14. Jangan jadi bodoh sombong.
      Sudah salah tapi masih tak nak mengaku salah.

      BalasPadam
    15. terima kasih sayang..~ cewah saje je provoke ni.. hehhe

      BalasPadam
    16. kena berani dikk ..
      biasa dah tuu namapunn manusia :)

      BalasPadam
    17. prinsip anat.. kesalahan and kesilapan yang kita lakukan dalam hidup kita adalah satu cara untuk mematangkan kita. amek setiap itu sebagai pengajaran :)

      BalasPadam
    18. dah singgah n folo sini jg...jom singgah blog kami pula...

      BalasPadam
    19. btol tu yu..x suke jnis sesetengah org yg asyik nmpk slh kite je..slh diri sndiri x nmpk..org wt slh ckit,dihebohkn 1 dunia..hiperbola di situ..hOho~ tp x sedar slh sndiri yg dia wt hari2..ble org tgur ckit melenting x hingat dunia..hiperbola lg di situ..hOho~

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728