Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Cinta Diibaratkan Sebiji Limau


    Saya lebih sukakan limau yang masam daripada limau yang tawar. Begitu juga cinta, terkadang saya lebih suka disakiti daripada tidak berasa apa-apa kerna sakit itu pasti memberikan saya sesuatu.

    P/s: Kalau tiada yang manis, kamu lebih cenderung untuk memilih limau yang masam atau yang tawar?

    20 ulasan:

    1. Dalam masam dan tawar itulah yang memberi seribu kemanisan.

      P/s: Jangan berumah di tepi pantai jikalau takut dilambung ombak..
      Jangan gusar pada 'kesakitan' dugaan kerana kemanisan selepas ujian itu pasti ada...

      P/s: Tolak ansur itu paling utama kan?

      BalasPadam
    2. kalau anat.. anat pilih masam!!!! hehehe;... sbb atleast ada rasa daripda tawar kan? heheh

      BalasPadam
    3. kalau masam buat air boleh tmbh gula.. sedap juga... tawar pun boleh buat air jugak..

      maknanya.. tak kira masam atau tawar klu kena caranya boleh jd manis jugak..

      BalasPadam
    4. kalo bena lak . bena pilih yang tak de biji . senang nk makan . HAHAHA :)



      * larik tajuk. errrrr~

      BalasPadam
    5. limau... sedapnyer!!
      ngidam pulak rasanyer!!..

      BalasPadam
    6. betul2..ila pun suka limau yg macam..begitu jugak dalam percintaan..yg masam tu la mengajar erti kehidupan...;-)

      BalasPadam
    7. mendalam btul maksudnyer ek....
      d^___^b

      BalasPadam
    8. mana² pun bolehh :)
      kalau tawar boleh makan ngan garam * HAHA * HABIT !

      BalasPadam
    9. masam lg sedap drpd yg tawar.. tawar tak rasa pape... huhu...

      BalasPadam
    10. gue suka kedua2 nya...
      itu yang terbaik..
      eheheee

      BalasPadam
    11. kalau tak cinta ibarat ape?hua3

      BalasPadam
    12. salam..

      saya suka cinta yang ada pelbagai rasa =)

      kalau limau baik pilih yang tawar, sebab nanti boleh cecah kicap+lada tak pun cecah belacan tumbuk..ada juga rasa..asalkan ada usaha,semua akan jadi manis..

      BalasPadam
    13. kalo saya masam pon best jugak..haha

      BalasPadam
    14. kakD nanak yg manis2 slalu..
      hehehehehe..

      BalasPadam
    15. nak masam manis la... biar sedap ckit.kalu manis terus pun muak jugak..

      BalasPadam
    16. limau..kadang2 masam..kadang2 manis..cmtu la kehidupan

      BalasPadam
    17. akak suke limau ..
      biasa tu dikk asam garam kehidupan ;)

      BalasPadam
    18. ade yg suke pelbagai rasa :)

      BalasPadam
    19. assalamualaikum..
      tetiba masa BW jumpa blog kamu..
      nice...
      lepas tu ternampak entry ni..
      sangat cute..
      dan saya tercopy kat blog saya.. hehehe.. tapi banklink ke sini..
      terima kasih...

      dan saya juga akan memilih limau yang masam dari tawar...

      maaf ya

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728