Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Berhentilah Mencuba, Aku Selesa Begini

    Tiada niat untuk menyakiti, diri ini hanya ingin kamu mengerti. Berhentilah mencuba, aku selesa begini... Jawabku jelas untuk apa yang aku tidak mahu. Jika kamu berterusan buat-buat tak mengerti dan tidak berhenti untuk meraih simpati, mengertilah bahawa bukan kedangkalan fikiran itu yang aku damba. Teman-teman, mohon maaf untuk semua khilaf yang ada.

    P/s: Untuk dimengerti, kamu sepatutnya terdahulu mengerti.

    11 ulasan:

    1. kata2 yang agak sukar untuk dimengertikan..

      BalasPadam
    2. Cuba untuk mengerti si dia. Namun si dia tidak cuba untuk mengerti. Bagaimana tu? Haruslah utk berhenti mengerti lantas terus berputus asa?

      suka lagu siti nurhaliza-Cuba untuk mengerti. Sgt best

      BalasPadam
    3. bila hati sudah terkunci..segala usaha terkandas jadi..walau ingin mencuba diri..namun kecewa menjelma lagi..

      BalasPadam
    4. nape nye ni.. macam ade problem je.. xpe2.. chill2 =)

      BalasPadam
    5. sangat mendalam maksudnya...

      "dia tidak memaksa, dia cuma meminta"

      BalasPadam
    6. sweet nye ..
      mcm2 kne je dgn sy ..
      hehe ..

      BalasPadam
    7. salam..
      ermmm..dah kawin ke belum?
      tak salah nak cuba kan?
      he he..la la la..

      BalasPadam
    8. salam..

      begitulah kehidupan..ada suka duka..pahit manis...seolah2 spt roda..

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728