Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Sebagaimana Awak Telah Berjaya Melakukannya

    Tolong ajar saya untuk melupakan awak seperti mana awak telah melupakan saya, dan tolong ajar saya macam mana untuk berhenti daripada merindui awak seperti mana awak sudah tidak merindui saya lagi.

    Tolong ajarkan saya kerna sesungguhnya saya jahil tentang itu...

    P/s: Orang kata biar masa yang merawat segala, tapi awak pernah kata sesaatpun sudah mampu membuatkan seseorang derita bila terpaksa menanti. Bagaimana harus saya tega menanti sehingga segalanya pergi jika ia adalah sesuatu yang menyakitkan?

    31 ulasan:

    1. fuh!!
      akan gue ajari..
      eheheee

      BalasPadam
    2. banyakkan ingat ALLAH...insyaALLAH

      BalasPadam
    3. JGN SESEKALI BELAJAR UNTUK MELUPAKANNYA.. ^_^
      JGN SESEKALI BELAJAR UNTUK MEMBENCINYE ^_^
      KERANA KAMU SENDIRI TIDAK BELAJAR MENCINTAINYA^_^
      SEBAGAI MANA CINTA HADIR DENGAN TULUS DAN IKHLASNYA...
      BIARLAH JUGA MELUPAKANNYA DENGAN TULUS DAN IKHLAS ^_^
      KALAU HADIRNYA CINTA DENGAN SENDIRINYA..
      BIARLAH LUPA DATANG TANPA DI PAKSA ^_^

      BalasPadam
    4. ayat kat atas ni terbaik.... :)

      BalasPadam
    5. tak dapat kak munna nak menolong.. yg penting ingatkan Allah.. pasti semua luka akan terubat

      BalasPadam
    6. heheheh..akan pandai dgn sendirinye..:)

      BalasPadam
    7. siapakah gerangan yang telah melupakan dan berhenti merindui awak itu?:)

      masa akan merawat segala luka, pada DIA jangan sesekali pernah rasa putus asa.

      BalasPadam
    8. huarghhh....xtaw nak bg komen ape...yg ptg ingat Allah :)

      BalasPadam
    9. >> mie:
      ayuh cepatan sih..

      >> Mat Ganu:
      insyaallah, thanks :)

      >> hestyrezyuda:
      thanks sis, biarkan masa mnntukan..

      BalasPadam
    10. >> HaNTwO:
      thanks pokcik...

      >> munna:
      Thanks muna, semoga jiwa yg mnderita
      tu tabah..

      >> cikceriacorner:
      huhu sdg mnunggu, syg..

      BalasPadam
    11. >> student:
      pd Dia ku brgantung harap..siapa itu
      rahsia..! :P

      >> misz sheyla:
      Selalu dan selamanya, thanks dear..

      >> n.a.d:
      u need 2b strong dear.. chear up..!

      BalasPadam
    12. yg dah pergi tu tak usah dikenang kembali ayu. ramai lagi yg menunggu ayu. pandang ke depan, insya allah. =)

      BalasPadam
    13. >> Nadia Mashuri:
      thanks dear.. >_<

      >> farah adila:
      thanks akak, slamat brpraktikum :)

      BalasPadam
    14. ko ingat kat akak je la...sbb akak sweet sgt...mesti ko rasa terubat..kehkeh...

      BalasPadam
    15. mendalam sungguh kata mu itu wahai kekasih.=)

      BalasPadam
    16. susah kan nak buat benda yang kita tak tahu nak buat.. lagi2 berkenaan tentang hati dan perasaan ni..

      BalasPadam
    17. >> wahida:
      hahaha.. ok kak, syg akak lbeyh la..!

      >> merahitujambu:
      wahai si jelita, itu penyeri d masa
      senggang di cni, ehhehe~

      >> amalina wahida:
      u'r rite dear..kekok, huhu~

      BalasPadam
    18. melupakan sesorg tu susa..
      mngkin kalo de pnganti leh lupa kot..
      :P hehe

      BalasPadam
    19. >> hamzah ian:
      oh kamu..! :)

      >> zati-zt:
      bernas.. sy stuju..!

      >> Miecyber:
      Ades.. smpai ati xtawu :P

      BalasPadam
    20. wa'alaikummussalam...

      penantian mmg mnyeksakan.sesaat yg berlalu bgaikan setitis darah yg menitis dari hati..

      lau sush untuk membuang perasaan itu,sebaiknya berhadapan dgn perasaan itu n lawan habis habisan..huhuu..=)

      BalasPadam
    21. >> Muhamad Hatikullah Bin Muhamad:

      jom berperang dgn perasaan..! hehe~

      BalasPadam
    22. ahsfantasy24>>>

      uh2.."agi idup agi ngelabang"..=)

      BalasPadam
    23. >>Muhamad Hatikullah Bin Muhamad:

      hehe..stuju..!

      BalasPadam
    24. jiwang gop kak ayu nim....hahahaa

      BalasPadam
    25. pertama sekali CUCI HATI...

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728