Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Kes Ibu Bapa Gila Vavi Minggu Ini


    Semalam kecoh tentang bayi yang ditumbuk oleh ibunya. Kesannya, bayi tersebut lebam di seluruh muka, patah tulang pelipis, cedera di kepala dan menghadapi risiko buta mata kanan. Eh, kalau nak lawan Sapo Biki pun janganlah anak yang baru berusia setahun tu yang jadi mangsa! Kamu ni memang gila, tak berhati perut!


    Hari ni pula kita digegarkan dengan kes bapa hempas anaknya yang berusia 18 bulan ke atas tilam nipis akibat sikap panas baran melampau. Kesannya, bayi yang berusia 18 bulan tersebut patah peha kanan. Lelaki macam ni elok jadi makanan buaya dalam zoo, hidup langsung tak menguntungkan!

    Alahamdulillah kita dilahirkan dalam keluarga yang sarat kasih sayang dan mampu hidup dengan harmoni. Saya sayang Mak dan Abah saya dulu, kini dan selamanya...

    P/s: Rindukan baby!

    29 ulasan:

    1. pagi2 lg baca metro dh terbaca kes ni.. apa dah!! Bkn takat gila babi dah ni...

      BalasPadam
    2. adess!!manusia x b;hati perut..org lain pnye ssh nk dpt ank..die yg dh ade ank bkn nk hrgai zuriat yg tuhan bg..

      BalasPadam
    3. sentap tol baca metro pagi ni kanggg!!~~ kenapa lar manusia skrg ni xde perikemanusiaan..ohss..adakah ini petanda dunia akhir zaman....

      BalasPadam
    4. >> THE LEKAT LEKIT STORY:
      smlam da bce tu da skit ati, ri nei
      tmbul ag kes nei, mmg hti ni sakit..

      >> BuLat i2 CirCLE:
      bile xdsnari chya iman, kmanusiaan
      tu akn pdar..

      >> ♥WEIYDAWEINGWAFFA♥:
      dugaan umat akhir zaman..

      BalasPadam
    5. dunia akhir zaman! macam macam jadik!teruk betul!binatang pon syg anak!

      BalasPadam
    6. kejam le dorang ni..agk2 le kot ye pun..patut mnsuia gitu dihumban je dlm kandang singa..br same spesis

      BalasPadam
    7. >> Faztee Danisha:

      klw jd mkanan singa, pihak zoo bley
      jimat ket kn..

      BalasPadam
    8. mak bapak sume dah gila.. T___T

      BalasPadam
    9. mmg xada sifat kemanusiaan lar..snggp buat mcm tu

      BalasPadam
    10. >> ANATI SOKI:
      anat cy, bkan sume.. kt yg mlakukan
      kzaliman trhdap ank2 tu je la.. :)

      >> eyka syafieka:
      Bila da jauh dgn Tuhan..

      BalasPadam
    11. teruk betul kan..apa nak jadi tah..huhu

      BalasPadam
    12. >> good_boy:

      mmg teruk, skit hati dgr,,,

      BalasPadam
    13. memang x bloeh biarkan dorang2 nih@

      BalasPadam
    14. dahsyatnyerrr~

      BalasPadam
    15. >> arep_lockermonth:
      harap2 die dpat balasan yg stimpal..

      >> aiezhaa:
      hmm bayi jd mngsa keadaan..

      BalasPadam
    16. kalau tak nak anak jgn lah buat anak.. ni ya2 nak tp bila dah dapat perangai macam haram..

      BalasPadam
    17. biase lah tu.. dh nme pon mak bapak durjana! hahah

      BalasPadam
    18. baby pon kne tumbuk?
      vavi betull...

      BalasPadam
    19. tekanan hidup dan kecelaruan emosi mendorong mereka bt cm tu..

      BalasPadam
    20. hii..
      saye dtg nak tag care tmbah side income ni..
      http://chinky-winky.blogspot.com/2011/01/nak-side-income.html

      BalasPadam
    21. apa nak jadi dgn dunia skrg punn x tahu .. mohon allah beri petunjuk pada kita .. huhuh

      BalasPadam
    22. folo kamu.. ;)

      BalasPadam
    23. bertindak ikut nafsu gila..tak beriman namanya....

      BalasPadam
    24. mmg kejammmmm!nak je hempuk sapa yg buat tu!awal thn dah mcm3 kes melibatkan kanak2 benciiii sedih ni huhu

      BalasPadam
    25. alhamdulillah..
      sy pun b'syukur dpt idop dlm kluarga yg syg n besarkan sy dgn sempurna..
      hrapnye nnt dpt suami yg sme mcm ayh sy..
      insyaallah, sy pun nk keluarga bhgia gak di masa hdapan..
      :) hehe

      BalasPadam
    26. mak bpk zaman skrng.huhu
      mcm2 hal!

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728