Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Kalau Saya Senyum, Awak Mesti Senyum Sekali

    Cantik luar cantik dalam, cantik dengar sini, kalau cantik, senyum cantik, mesti cantik lagi. Minggu ni rasanya asyik dengan siulan lirik lagu Senyum ni. Pasal kecantikan, semua orang cantik. Ciptaan Allah, masakan tidak cantik? Lebih dan kurang tu biasalah, kalau serba sempurna kan dah tak jadi manusia kan?

    Ya, semua orang cantik bila senyum. Kalau mencuka sepanjang masa tu memang masalah besar, orang gila pun reti senyum. Haish! Kalau jurujual atau penjaga kaunter yang buat muka cuka dan kedekut senyuman, memang hangat hati la kan? Kalau malas sangat nak senyum, sila mohon kerja susun barang kat stor atau kerja bagi makanan haiwan kat zoo...

    Senyuman boleh merendahkan tekanan darah dan memaksimumkan kemasukan oksigen dalam darah, dalam erti kata lain, kita bukan sahaja menyenangkan orang lain saat tersenyum tapi juga memberikan manfaat kepada tubuh badan sendiri. Jadi sama-samalah kita senyum untuk menceriakan hari. Tapi jangan over senyum 24 jam, senyum sendirian berpanjangan, nanti orang angkut kamu ke hospital sakit jiwa.

    P/s: Senyum itu sedekah yang paling mudah. Senyum, tak perlu kata apa-apa!

    31 ulasan:

    1. suka lagu tu..

      saya senyum kt awak ni :))))

      BalasPadam
    2. suka jugak dengar lagu tu.. catchy...

      senyum tu kan sedekah.. dpt pahala lagi..

      BalasPadam
    3. senyummm jgn tak senyum.. dapat pahala kan..

      BalasPadam
    4. snym smpai bwat lelaki t'tawan..:P
      eh..u dah ada bf kan..takleh snym lebih2..cian bf u t..hihi

      BalasPadam
    5. senyum tu senang sangat..bila senyum,semua org akan nampak manis.. itulah magiknya senyum..

      BalasPadam
    6. betol2..xsuke tgk jurujual yg masam mencuke mase tgah layan kita..hangin je...huhu

      BalasPadam
    7. >> erinn kechiik:

      hhehehe.. thanx darl..! :)

      BalasPadam
    8. >> chekna @ mama ziyad:

      slalu jek dgar lagu tu, kwan kte
      mnat ngat, ngee~

      BalasPadam
    9. >> mardhiah ismail (::

      senyum seindah suria :))

      BalasPadam
    10. >> LiErOSe~QiEmi:

      senyum itu comel :)

      BalasPadam
    11. >> rockinsudu:

      sangat bagus.. ^_^

      BalasPadam
    12. lagu tu mmg best.. senyum tu satu sedekah.. saya ari2 senyum tapi bkn 24 jam r sbb tu xde ambulan dtg ambik.. hehe...

      BalasPadam
    13. >> saya:

      klw de yg trtawan pn, biarlah yg
      spttnya, hehe single yeah, simple..!
      :)

      BalasPadam
    14. >> Rozuan Ismail:

      sjuk jek ati tgk org snyum,
      tp jgn snyum nganjing da la en, hee~

      BalasPadam
    15. >> Yellow LEOpard:

      huhu ptong mood nk mmbeli jek en,
      aduyai...!

      BalasPadam
    16. >> mR.sYaH:

      jgn wak jgn, awk muda ag..
      snyum berpada2, hee~

      BalasPadam
    17. >>Miecyber:

      kne ikhlas la bang..klw mnggoda pun,
      bia kne tmpat n bia kne org yg spatutny
      la kn..hehe~

      BalasPadam
    18. itu sebab bena selalu senyum kat tujuh-sebelas. heeee :) tu sebab ramai pakcit2 makcit2 suke bena.!


      HAHAHAHA


      * perasan jap *

      BalasPadam
    19. >> BENA:

      hehe bagus2.. kte nk g jenguk bena
      kt sne pn jauh sgt.. :)

      BalasPadam
    20. xsusah pun nak senyum kn..cmni=)))))..hihi

      BalasPadam
    21. >> sakinah88:

      bagus2.. kan bgus klw kamu yg jaga
      kaunter ambik kunci:))))

      BalasPadam
    22. ncik, saya nak cari tu lagu, tapi siape penyanyi juga judul sebenarnya, [i'm indonesian]

      BalasPadam
    23. >> Rio:
      Malique ft Najwa - Senyum

      ^^,

      BalasPadam
    24. wah, thx... sudah saya dapat karena anda,

      Yesterday I was watching on television shows apm
      and there is singing this song

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728