Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Dr Mohamad Khir Toyo Hilang Gelaran Dato' Seri

    Susulan pertuduhan kes rasuah yang menyelubungi hidup Dr Mohamad Khir Toyo sejak Disember tahun lalu, Sultan Sharafuddin Idris Syah menitahkan penggantungan ahli Darjah kebesaran Seri Paduka Mahkota Selangor (Dato' Seri) ke atas bekas Menteri Selangor itu yang telah menerima darjah kebesaran tersebut pada tahun 2001 lalu.

    Pemulangan semula pingat ini adalah berikutan untuk mengelakkan darjah kebesaran negeri terpalit dengan sebarang keaiban berhubung kes tuduhan rasuah pemilikan 2 lot tanah dan sebuah rumah mewah di Seksyen Tujuh, Shah Alam. Pokok bergoyang-goyang? Apakah?

    P/s: Kalau saya jadi menteri, agak-agak boleh tak nak buat banglo mewah 8 angka macam ni? Opppsss...!

    24 ulasan:

    1. tak ikhlas langsung..sikit2 rasuah..apa la nak jadi ngan bangsa Melayu ni..sampai bila nak maju..

      BalasPadam
    2. >> Rozuan Ismail:

      huhu susa nk ckap la sal dunia skrg
      huhuhu..

      BalasPadam
    3. isg2...agak2 die ade biz beso 2..bru 4 taun jd menteri 2..low jd menteri 20 taun agak2 leh beli kapal selam kot..

      BalasPadam
    4. >> BuLat i2 CirCLE:

      huhu nyesal xblajar bsungguh2..
      lw x, da ley jdik mnteri..hee~

      BalasPadam
    5. rasuah rasuah ! politik memeningkn huhu.

      BalasPadam
    6. sekarang rodanya berpusing kebawah.......

      BalasPadam
    7. assalamualaikum..
      datang nak tag niiii..
      http://chinky-winky.blogspot.com/2011/01/25-random-facts-about-me-myself-and-i.html#comments

      BalasPadam
    8. lpe nk tanye..
      hidayah mane ye..sbb ramai sgt hidayah kat situ..

      BalasPadam
    9. kaya di dunia jangan miskin di akhirat...

      BalasPadam
    10. susah nak di kate tentang perkare sebegini..if nk ikotkan..rasenye..not him alone je kot..huhu..

      BalasPadam
    11. Bila berkuasa macam macam boleh buat...nak bunuh orang pun boleh....

      Cas bateri dengan berjalan kaki

      BalasPadam
    12. >> Novelgurl:

      huhuhu jgn ktorkan politik kn,huu~

      BalasPadam
    13. >> S..U..D..@..I..S:

      roda itu bulat :)

      BalasPadam
    14. >> Insan Marhaen:

      miskin di akhirattu yg kte tkut..
      hmmm~

      BalasPadam
    15. >> Noorhidayah binti Salehhudin:

      brlambak jek kn, tp $$ da ttup..

      BalasPadam
    16. >> Miecyber:

      bnuh org mcm bnuh semut..huu~

      BalasPadam
    17. Sesape yang terlibat dengan kes mahkamah ni bolehla pulangkan pingat cam Dr Khir buat..

      BalasPadam
    18. hye..
      buat taw...
      ske nk bace kawan2 lain punye jgk..
      heheheh!!

      BalasPadam
    19. hilang sudah gelaran dia..heheh

      BalasPadam
    20. >> MiMie AddNin:

      insha-Allah syg.. ^^,

      BalasPadam
    21. >> HonEyBuNNy:

      sma ada hlang kjap or hlang sokmo2,
      huhuhuh~

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728