Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Bukan Lagi Ahli Jawatankuasa Perwakilan Pelajar!


    Setelah setahun menyandang jawatan Exco Seranta dan Teknologi Jawatankusa Perwakilan Pelajar IPG Kampus Tengku Ampuan Afzan sesi 2010/2011, semalam tamatlah tanggungjawab saya seusai Pembubaran JPP sesi 2010/2011 oleh Ketua Jabatan Hal Ehwal pelajar IPG Kampus Tengku Ampuan Afzan.

    Kembalilah tugas tersebut kepada yang lebih berhak, selamat berjuang untuk legasi JPP yang akan datang! Terima kasih buat yang banyak menyokong dan membantu saya serta maaf buat segala khilaf dan kekurangan yang ada...

    Ada sesuatu yang membuatkan saya pilu saat majlis pembubaran tu, saat YDP kesayangan tak berada di sisi kami. Ramai yang mengalirkan air mata kerna terkenangkan, tapi kami harus akur bahawa dia sedang menghadapi ujian dari Ilahi... Tentang dia:


    21 ulasan:

    1. syafiq ada apa-apa perkembangan terbaru awak? tu lah, kadang-kadang kita semua diuji saat kita rasa tak bersedia nak tanggung ujian tu kan?

      P/s: all the best ex-JPP...;)
      khidmat kamu tu pasti sentiasa diingati..:)

      BalasPadam
    2. mcm sme la plak~~
      kte pn mungkin akn mnjadi mantan mpp d uitm sem nie...hehe...
      so kte melepaskan tanggjwb bg mereka yg lebih berhak utk bngunkn institusi pengajian kte agr lebih maju dn cmerlang~~

      BalasPadam
    3. baguslah ada dh kepimpinan.. semoga ydp tu cepat sembuh..

      BalasPadam
    4. cik ayU~~~
      sy da blh mengoMen2 d blog anDa hehehe...SngT Suke :-)

      BalasPadam
    5. bagi peluang kat org lain merasa pulak kann :)

      BalasPadam
    6. >> student:
      skarang da blik ke rmah d tmerloh..
      keadaan msh mcm tu lg.. :(

      >> sea_lavender:
      yewp, mreka lbih brhak tuk tngungan
      yg sterusny :)

      BalasPadam
    7. >> mR.sYaH:
      ameen.. thanks syah :)

      >> mas:
      cik mas... bile mw wt blog?
      mw tw siapa empnya akaun nei ley? :)

      >> ieda:
      yeap, that rite sis.. ^^,

      BalasPadam
    8. Hee..jasa dan bakti pasti diingati oleh student kampus anda :-D kepada YDP kampus anda..moga cepat sembuh..be strong..dan selalu berdoa pada ALLAH.. =_=

      JELAS SAHABAT BUKAN SEBARANG SAHABAT, SAYANG SEMUA

      BalasPadam
    9. >> Mr. TN_SkY:

      ameen.. thanks mr tn..!
      msra slalu..! :)

      BalasPadam
    10. sis..ala...tamau sedih2 ok..hehehe..eh..saye confuse lah ngnawak ni..hehehe...awk sem bape ek??baru tau..awk ipg tengku afzan..hehehe...saye ipg kampus teknik..ngee...

      BalasPadam
    11. ^_^ patut rasa bersyukur.. sekurang2nya.. satu beban dan tanggungjawab sudah tiada ^_^ tak payah pikir sama ada.... "adakah aku sudah tunaikan kewajipan dalam memikul amanah itu"

      BalasPadam
    12. dulu masa belajar sy pon penah sandang jawatan perwakilan pelajar ni..sonok2

      BalasPadam
    13. JPP 2010 TERBAIK!
      thanx utk smue jpp yg sntiasa prihatin dgn kami ni..
      taun ni, k.ayu cm boleh dicalonkn lagi je... yeay!
      and persembahan multimedia mse APC ri tu best sgt.. sebak pn ada bila part syafiq tu..

      BalasPadam
    14. >> ...~MissMarshmalloW..~:
      teknik ea? wahoa suke ny jmpe geng
      mktab..! hhehe kte sem 5 bawu.. awk??

      >> hestyrezyuda:
      yewp kak.. kte da cbe yg trbaik, hrap
      yang mnggantikannya adlah yg lbih baik..

      >> merahitujambu:
      seronoh, ukhuwah sesama rakan
      sejawat tu erat.. :)

      BalasPadam
    15. >> Mr. TN_SkY:
      yewp..! sy suke blogger yg peramah,
      hehhehe,,,

      >>Diya Edhayaa:
      thanks diya, alhamdulillah sume rakan
      yg len da byak menyenangkan warga
      kampus. k'yu jek yg bnyak kkurangan,
      huhuuhuh....

      BalasPadam
    16. semoga YDP ceput sembuh yer..Amin...

      BalasPadam
    17. >> d_LA:
      ameen.. thanks sis :)

      >> ciK LyndaWawa igUana:
      slamat mnjaga tnggungjwab yg laen..!
      hehhehe~

      BalasPadam
    18. yunk,
      smoge ukhwah kite kekal selamanye
      wlupon tdk bergelar JPP lagi.
      insyaALLAH..
      :D

      BalasPadam
    19. >> GaDis OGi' JoRo':

      insyaallah dear, sme2 mnjaga hrta yg
      xtrnilai nei.. sayunk kamu :)

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728