Header Ads

  • Latest Posts

    Bila Mulut yang Jadi Terlalu Laju

    Mulut jadi terlalu laju, ni biasanya orang perempuan la, tapi kalau ada juga lelaki yang bermulut laju ni memang rimas tahap cipan la. Saya tak cakap kat perempuan lain, tapi terkadang diri saya sendiri pun sama. Paling nampaknya bila lelaki drive, perempuan duk sebelah. Pantang laju sikit, pantang terjun lubang sikit, mula dah ada muzik berbagai melodi keluar dari mulut si perempuan.
    • Awak, ada kereta nak keluar simpang tu!
    • Ya Allah, awak tak nampak ker jalan tu macam mana?
    • Eh awak, ada lubang besar tu hati-hati!
    • Jangan laju sangat saya belum kahwin lagi ni!
    Oh macam-macam lagi la kan? Maaf ya wahai lelaki, terkadang segala yang terkeluar tu reaksi spontan tanpa kawalan. Bukan berniat nak buat bising atau membingitkan telinga, tapi tu tanda perihatin seorang insan yang bernama wanita.

    P/s: Sayang, tolong belikan I Myvi satu, I nak guna untuk praktikum nanti... (hey, jangan nak perasan!)


    26 ulasan:

    1. perempuan banyak mulut..betul ke?

      BalasPadam
    2. dah jadi lumrah pompuan kot..huhu

      BalasPadam
    3. besela tu...selalu jd mcm 2...

      BalasPadam
    4. heee..biasa la tu..kdg2 klu kes2 camtu laki pun sme..lagi2 klau member2 bawah laju gler..
      sme jela dialog tu..hehe..

      BalasPadam
    5. >> Dyna Yvonne:

      kbanyakan, tp xsmua :)

      BalasPadam
    6. >> abadi romeo:

      xla.. ad 1 jek, klw bnyak kg owg
      ckap alien lak..huhu~

      BalasPadam
    7. >> arep_lockermonth:

      alhamdulillah xkena byar ^^,

      BalasPadam
    8. biaselah..pmpuan..bguslah alhamdulillah kalo die jd 'pengomen' setia sepanjang perjalanan.. kalau die senyap lg merisaukan.. :)

      BalasPadam
    9. tak suka bawak pompuan naek kete..membebel je...tak best!hahaha...

      BalasPadam
    10. >> Rozuan Ismail:

      mngkin.. ^^

      BalasPadam
    11. >> Taufan Ribut:

      ces... haha!

      BalasPadam
    12. mengingati sebelum terjadi... haaha

      BalasPadam
    13. betul sy pun pernah alaminya,
      kekadang rimas jugak bila ada org bising2 kt sebelah,
      and kekadang rs sgt dihargai...

      BalasPadam
    14. stuju..!! Tu kan tandanya prempuan ni mmg prihatin.. Hehe..

      BalasPadam
    15. hehe..biasalah perempuan kan prihatin lg cermat lagi berhati-hati..

      BalasPadam
    16. sy sayang nyawa sy.cm ni laa lau duk sebelah..pokpek2..ehehehe

      BalasPadam
    17. tapi mulut sya kalau dlm keta diam jek. kih3...

      BalasPadam
    18. pokcik suka membebal kalo pompuan bawak kete heheheheh...

      BalasPadam
    19. Psssttt...mintak syg you belikan dua myvi..pas ke i sebuah.. :P

      BalasPadam
    20. hahahha tu sigat normal seorang bernama wanita :)

      BalasPadam
    21. ha,..bf aki bw keta cam org gile...aki x smpt ckp ape2 da buat smua,.huh

      BalasPadam
    22. hehhehe..ila pn selalu kata gitu..laki mmg..lau bawa keta xegt org d cc..ihihi

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728