Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Awana Wangsa Holiday Sdn. Bhd.


    Jangan tanya kenapa saya menyepi sedetik dua ini sebab sekarang saya sedang cuba untuk menjawab. Rindu? Memang. Ada orang yang tak rindu bila tak blogging? Macam mustahil.

    Bila dah balik kampung, macam tipu la kan kalau asyik menghadap laptop 24 jam macam kat kampus. Dah kat kampung ni, masa untuk bersama keluarga dan kawan-kawan lama. Kan dah lama tak jumpa? 

    Semalam seharian duk goda abang blogger, create blog untuk Syarikat Awana Wangsa Holiday Sdn. Bhd. Sila klik banner kat ats tu untuk lihat apa yang dah saya godek di sana. Kalau tak keberatan, follow sekali ya sayang. Insyaallah contest akan menyusul sama seperti pembukaan blog Dunia Beli Belah. Cun SEO jom?

    P/s: Mengharapkan cuti yang berpanjangan dengan elaun yang berterusan.


    5 ulasan:

    1. wow.. kerja sampinganlah ni.. saya pun mencari kerja sampingan gak nih.. tp xtau nak kerja per nk tanggung belajar ni..

      BalasPadam
    2. huwaaa..x sbr nak blk kampung gakkkk

      BalasPadam
    3. >> mR.sYaH:
      oit xdep la tlum kwan enjoy minat,
      hehehhe..

      >> d_LA:
      sabar kakD sbar.. lwatan smbil
      blajar tu pn da ckup best pew..hehe

      BalasPadam
    4. jd cikgu la kalu nk cuti pnjang n gaji brterusan.....

      BalasPadam
    5. vavava...dah semakin mantop ni...
      i loikes...

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728