Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    AdukaTaruna Kena Belasah!


    Saya tak tahu apa motif Kahirul Nizam Abdul Ghani a.k.a AdukaTaruna ni, dulu gegar media dengan kontoversi hina institusi Kesultanan Johor sekarang ni pula muncul berita dikepung dan dipukul di depan Masjid Rusila, Marang Terengganu.


    Merurut sumber, AdukaTaruna ni nak menemubual Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang. Nak jadi wartawan pula ya? Pada masa tu pula, Presiden Pas tersebut pula sedang ingin menghadiri majlis. Akibat menghalang Presiden Pas tersebut, AdukaTaruna dikepung dan dipukul.

    Kalau nak temuramah Makcik Limah yang jual pisang goreng tu boleh la main serbu-serbu, tu pun kalau dia tak sibuk. Kalau ya pun kemaruk nak temuramah, pilih masa yang sesuai dan buatlah janjitemu.

    P/s: Pada siapa kita nak persalahkan?

    23 ulasan:

    1. ikutla procedure....buat le temujanji...kita melayu islam beradab....hmmm sendiri mau ingat...sendiri tanggung le...

      BalasPadam
    2. >> Farah:

      tu la yg bermain2 d mnda kte skrang
      sis..huhuhu~

      BalasPadam
    3. adusss...dia nak timbulkan kontroversi lak ker...ehhhhe

      BalasPadam
    4. >> HonEyBuNNy:

      xthu la ila pew motif ny.. nk jd hero
      la kot, sape tahu..

      BalasPadam
    5. adehh mcm nie punn ada .. dia nie taksub HADI ker ?? huhuh
      buatlah ikut prosedur huhuhu

      BalasPadam
    6. macam cari publisiti murahan je..huhu

      p/s jom komen entri baru blog wan!!

      BalasPadam
    7. sis, anda ditag utk contest jelingan manja.sila buat sekarang :)

      BalasPadam
    8. wat hal lagi ke.. memang kene ar kan.. huhu i tag u - http://fatinmyprobs.blogspot.com/2011/01/pose-slumber-laptop-contest.html

      BalasPadam
    9. lebih hebat dari polis siap pukul2 g kata demokrasi nak dibawa politik sama ja....klu menang habuk pn takde
      sy sokong aduka....

      BalasPadam
    10. klu polis pukul orang dikutuk2 sedangkan polis ad kuasa nie orang awam takde kuasa memukul orang. dijulang tinggi itulah kuasa politik cam hampehhhh.... demoktatik di minada tapi di hati tidak...ramai yang tertipu dengan acuan politik...

      BalasPadam
    11. >> mujahid_cinta:

      aip..nape tibe2 emo sal politik lak
      nei.. sy xckap pape pn sal politik :)

      BalasPadam
    12. etika kewartawanan tidak membenarkan kita memaksa orang untuk ditemuramah. apatah lagi jika kita bukan seorang wartawan. Ramai tersilap menganggap blogger itu wartawan barangkali. Di atas kesilapan itulah sering berlaku hal-hal di luar duga. kewartawanan bukan satu dunia glamour untuk ditiru, tetapi satu profesyen yang profesional. Moral di sebalik kejadian ialah kita harus tahu meletakkan hak kita untuk menghormati hak orang lain, apatah lagi untuk dijadikan bahan dalam penulisan kita. apa-apa pun hal sedemikian sepatutnya boleh dielakkan jika kita saling memahami. simpati kepada kedua-dua pihak.

      BalasPadam
    13. itula.. masuk umah org tak bg salam.. main terjah sukahati dia je..
      kan dh habuan..
      moga jd pengajaran..

      BalasPadam
    14. =.=' when it comes to politic..saya akan speechless n geleng2 kepala:D

      BalasPadam
    15. ayu...anda di tag...

      http://manyhar89.blogspot.com/2011/01/kasut-aku-ape-kaitan.html

      BalasPadam
    16. Mungkin kehadiran Aduka Taruna itu dengan cara tidak beradab...


      Siput mengeluarkan cahaya

      BalasPadam
    17. buat baik, orang layan baik..
      hmm entahlah wahai aduka..

      BalasPadam
    18. ingat agama, beradab la manusia

      BalasPadam
    19. dulu dia hina institusi kesultanan johor?xkne apa2 ke?

      BalasPadam
    20. makcik gorng pisang tuh pun kalau tgh sebok d serbu utk interview,..mmg kene ktok ngan pisang jugak la jwb nya

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728