Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Tak Sedar atau Sengaja Tak Nak Akui

    Bagaimana ingin gah dan kuat menentang sesuatu yang mencalar maruah kita jika barisan kita selalu pincang? sibuk ingin menentang yang menjatuhkan martabat kita sedangkan saf kita longlai dan tak bertenaga, akhirnya kita membazirkan air liur sahaja. Memaksa mereka memuliakan kita namun dalam tak sedar orang-orang kita sendiri yang membusukkan kemuliaan yang kita sanjung! Apakah kita tidak sedar atau sengaja tidak mahu mengakuinya?

    20 ulasan:

    1. >> lynn angel:

      mlayani jiwa yg trasa parah (:

      BalasPadam
    2. ble pk2 memang takut..
      smoga Allah sentiasa melindungi kte dan tetap kan iman dihati kte..
      zman serang macam2 boleh jadi..
      iman lah yg mbeza2 kn kte sume..

      BalasPadam
    3. >> zati-zt:

      isyaallah..
      sme2 mngingatkan utk
      kite yg manusia sering lupe.. ^^,

      BalasPadam
    4. entry nie ada maksud tersirat di sebalik yang tersurat:)

      BalasPadam
    5. entry pendek tapi bermanfaat.nak menentang sesuatu yang haruslah mempunyai kekuatan diri dan sering melihat kemampuan diri..

      BalasPadam
    6. dalam maksudnya :)

      baik buat semua yg membaca :))

      BalasPadam
    7. good entri..
      fahami maksud yg tersirat..
      :)

      BalasPadam
    8. >> Chaoi:

      huhu.. tu la lie, aseny
      tu yg sbaiknya..huk3~

      BalasPadam
    9. >> Betta sp:

      caba untk mnyiratkan yg trsurat,
      saat mata kita terlalu rabun dgn apa
      yg dah nyata.. ^^,

      BalasPadam
    10. >> Fyqa Othman:

      thanx fyqa..
      kmu jga a good writer ^^,

      BalasPadam
    11. >> mR.sYaH:

      thanks syah..
      mngisi klapangan d musim cuti..
      (:

      BalasPadam
    12. berfikir sejenak setelah membaca N3 ni :)

      BalasPadam
    13. salam


      ramai org mencari hiburan yang sementara...

      yang hakiki langsung dilupakan terus :(

      BalasPadam
    14. >> HaNTwO:

      sme2 kte fikirkan.. (:

      BalasPadam
    15. >> syira aka sepatu hijau:

      salam kmbali..
      lmrah manusia sukakan hiburan,
      sme2 mngingatkan saat kte leka..

      BalasPadam
    16. PEBAIKI KELEMAHAN DIRI SENDIRI DULU BARU LEH TUNJUK JALAN UTK ORG LAIN..YG PENTING JGN BUAT PERKARA YG BOLEH MENJATUHKAN MARUAH SENDIRI, DAN MAK BAPAK.

      BalasPadam
    17. >> ░♥si lampu neon♥░:

      betul, hukum Allah ade tp angkuh
      xnak pakai.. masyaallah~

      BalasPadam
    18. >> THE LEKAT LEKIT STORY:

      thanks.. >_<

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728