Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Malaysia Juara Mutlak Piala AFF Suzuki 2010

    Maafkan harimau wahai garuda. Laser, haiwan nujum, dukun, pawang, gadis jelita dan serbuk misteri yang kalian kecohkan itu tolong simpan sebaiknya dalam poket kalian. Semuanya tak berhasil untuk menggugat kejuaraan harimau. Waduh mas, kok penalti pun ngak berhasil jaringan? Ngapain? Memang kasihan!

    Tahniah buat pemain Malaysia yang berjaya bertahan sepanjang separuh masa pertama terutamanya penjaga gawang negara, Khairul Fahmi Che Mat. Alhamdulillah Mohd Safee Sali (penjaring gol terbanyak) berjaya menjaringkan gol pada minit ke-54.

    Namun Malaysia bolos 1 gol pada minit ke-71 dan 87 hasil sepakan Mohammad Nasuha dan kesilapan tandukan pemain kita. Jaringan terikat dengan (Indonesia 2 dan Malaysia 1) dengan agregat (Indonesia 2 dan Malaysia 4), sekali gus meletakkan Malaysia sebagai Juara Mutlak Piala AFF Suzuki 2010. Stadium Nasional Bukit Jalil dan Stadium Gelora Bung Karno menjadi bukti kehebatan pemain Malaysia musim ini.

    Mas, gawang kamu tetap bisa ditembusi, kalian terlaser penjaga gol sendiri ya? Oh, maafkan mulut saya yang terlaser ni! Syukur, penantian lebih satu dekad tidak menghampakan. Tahniah buat semua pemain dan jurulatih Malaysia!

    P/s: Sesiapa yang menantikan gaya jelita menggoda Julia Perez, sila jangan kecewa kerana dia mungkin terlelap menjelang sore tadi.

    36 ulasan:

    1. hahaha.. malaysia the best ok!! :DD

      BalasPadam
    2. >> y-A-n-A:

      yewp yunk, rzeki kite,
      alhamdulillah.. :)

      BalasPadam
    3. malaysia terbaikkk!!!!

      BalasPadam
    4. >> c.i.k.a.m.i.e.a:

      sokong....!! >_<

      BalasPadam
    5. pasni pe la plak isu dyeorg nak kenakan kte... kesian2

      BalasPadam
    6. >> skieyn :

      dorang mmg sinonim dgn provokasi ^^,

      BalasPadam
    7. yeah !
      Malaysia hebadd.

      kesian khairul fahmi time awal2 game coz nmpk byk sgt pncaran laser kat muke die.
      tp, die still cool.
      hebadd ! :D

      BalasPadam
    8. hahah.. malaysia terbaik! julia tidur sampai xsedar dah mlm.. sedih3.. kah3...

      BalasPadam
    9. tu r..
      KFCM mmg hebat malam nih..
      yg laen pun terbaek gak..
      cuma dyorg pressure lak tyme last2 tu, tp xpe,
      Harimau dah agak kenyang membahan Garuda..


      btw, yg blog peramah tu mmg dh tutup k?? sbb got problem, sbb tu br bleh nak buat entry hari ni, kalo dh ttp xbuat r.. hehe..
      btw, thanks invited me~ ;)

      BalasPadam
    10. >> -[miracle]-:
      laser tu sume da xdek mkna da,
      hehe malaysia mmg cun larh! heee~

      BalasPadam
    11. >> Miecyber:

      alhamdulillah.. ^_^

      BalasPadam
    12. >> imtiaz sofea.blogspot.com:

      fahmi mmg ensem larhhh.. hehe~

      BalasPadam
    13. >> mR.sYaH:

      hehe sembang jew lebat minah tu >_<

      BalasPadam
    14. >> HiGHNeSS FiQ:

      KFCM mmg best..huhu da ttp da fiq.. t
      tngu next season k.. :)

      BalasPadam
    15. >> relevan:

      alhamdulillah..
      tp kelantan mmg da cti jumaat, huuu~

      BalasPadam
    16. yang penting Piala tu ada kat Malaysia...abaikan corak permainan Malysia malam semalam heheheh..

      BalasPadam
    17. >> merahitujambu:

      hehe.. klantan mmg da cuti jumaat..
      (T_T)

      BalasPadam
    18. >> HaNTwO:

      yew3.. hee tahniah Malaysia..!
      ^_^

      BalasPadam
    19. tahniah mesia .. kerana mereka kita cuti kan dikk :)

      BalasPadam
    20. aduhhh... melepas x dpt tgok pncran laser julia perez.. haha..

      BalasPadam
    21. Bangga ngan malaysia..hip hip hoyeeee walaupun ferass rr skit sbb ct umumjth ari jumaat..wuwuuu..nak wat camne kan..redha..redha..

      BalasPadam
    22. klu perempuan mcm niey hurey la kan..klu x mesti ckap bola satu kejar ramai2 mcm apa je...hikhikhikhik(btol x)

      BalasPadam
    23. >> ieda:

      a'ah kak..
      mmg cun cuti nei..hehe~

      BalasPadam
    24. >> Solihin Zubir:

      suke ajew ea, hee.. :P

      BalasPadam
    25. >> d_LA:

      huhu sme la dyla, frust.. lw sabtu
      pun cun gak kn, gnti ahad, hee..

      BalasPadam
    26. >> d_LA:

      huhu sme la dyla, frust.. lw sabtu
      pun cun gak kn, gnti ahad, hee..

      BalasPadam
    27. >> nasiruddin:

      hehe.. smangat tu yg mahal.. :P

      BalasPadam
    28. Alhamdulillah..
      tahniah buat Malaysia..:)

      P/s: Kelantan & Terengganu dapat cuti hari isnin tak silap saya.

      BalasPadam
    29. Kelantan, Kedah, dan Terengganu tetap boleh bercuti pada hari ahad disebabkan Jumaat tu memang cuti umum buat kalian..kalau tak silap berita yang saya dengar lah..:)

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728