Header Ads

ad728
  • Breaking News

    Lelaki Gatal Sesuai dengan Perempuan Gedik


    Malam ni nafsu untuk menulis hilang. Kenapa? Sebab saya terlupa yang bank tak beroperasi pada hari sabtu, dan esok pula cuti. Boleh tahan tertekan. Bila dah suntuk macam ni, urusan yang sepatutnya diselesaikan sebelum bertolak ke kota metropolitan Lipis Ahad nanti dah terbantut, kepala ni dah mula pusing.

    Baik, saya tamatkan leteran nafsu tu dan tidak berhasrat untuk menulis panjang, hanya mata ni terkadang sakit bila terpaksa menonton aksi yang memualkan tak kira lah daripada perempuan gedik 24 jam ataupun lelaki gatal sepanjang masa ni. Kalau berpada-pada tu boleh nak tahan kan, nampak comel sangat. Tapi kalau dah overdosing? Eh, nak gatal gedik pun agak-agaklah, menyampah nak muntah!"Taklah, suka sangat tengok, sweet sangat-sangat tengok kamu" *Tipu!

    saya sekarang berbesar hati nak minta pendapat pelawat; adakah lelaki gatal sememangnya sesuai dengan perempuan gedik, dan kenapa?

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728