Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Fitri Haris (ex-UNIC) Playboy!


    Hancur luluh la hati peminat-peminat Mohd Fitri Mohd Haris (terutamanya saya), yang tampan bergaya ni bila dengar statement di atas tu. Sedia maklum, "Fitri merupakan seorang playboy, pemeras wang dan tidak bertanggungjawab terhadap perkahwinan" adalah statement yang dikeluarkan oleh bekas isteri kedua Fitri yang telahpun disangkal oleh Fitri sendiri melalui temuramah oleh media.

    Peristiwa ni dah lama berlaku dan kepanasan cerita ni pun da beransur sejuk tapi nak buat macam mana, saya baru tahu. Mungkin masa hot tu saya tengah sibuk buat assignment. Eh, lambat betul!


    Perkahwinan Fitri dengan isteri pertamanya iaitu Saleha Soffyan dikurniakan seorang anak iaitu Sofea Solehah diuji dengan kehadiran isteri keduanya. Fitri mengahwini isteri keduanya pada 12 Mei 2009 di Songkhla Thailand seterusnya menceraikan isteri pertamanya iaitu Saleha pada Jun 2009.

    Saya sendiri pun tak tahu apa kesudahan cerita ni. Namun saya doakan kebahagiaan buat Fitri dan Saleha jika ada ruang untuk kembali. Jika benar isteri keduanya adalah penyebab keruntuhan rumah tangganya, diharapkan ia berubah dan Fitri kalau sememangnya kamu yang buat onar, kembalilah ke jalan yang diredhai Tuhan.

    P/s: Perkara halal yang paling Allah benci adalah penceraian. Na'uzubillahiminzaalik...

    38 ulasan:

    1. kite pon x tau pasal fitri ni
      erm..x sangka nye!
      x pe la..harap dia dapat selesaikan mslh ni dgn baek...

      BalasPadam
    2. salam..pertama skali,dlm soal membabitkan isu peribadi artis,sy lebih suka berkecuali sebab kisah2 lepas,bila sy memihak pd satu phak,akhirnya terbukti pihak yg disokong tu lebih teruk kesudahannya.

      tak perlu selindung,amik contoh kisah ust akhil dgn maiza dulu.kesudahannya, maiza makin hlg arah. cnth len,abby-norman dan byk lg cnth.

      so pilihan terbaik,doakan kebaikan untuk smua,termasuk artis2 di Malaysia. manusia tetap manusia,kalau da tersilap, pd siapa kita kembali?jawapan ada dlm diri kita

      BalasPadam
    3. kesiannye isteri pertama dia..tapi kalau difikirkan balik..ishhh..kenapa smpi kawen katthailand?ehem2..ade papeni isteri kedua ni..aishhh-.-

      BalasPadam
    4. salam kak....xsgka eh sal dye ni...sy pn bru tau ni...

      BalasPadam
    5. >> ♥ LULU ♥:

      huhu tu, bwu jep dpt tw time blogwalking,siap msuk metro n melodi da pn, hee

      BalasPadam
    6. >> Revolter AMI:

      tgas si suami sptutnya mmbmbing isteri,
      tp xpe la, kte doakan yg terbaik.. ^^,

      BalasPadam
    7. >> mahfudzah:

      wallahua'lam..
      mmg tmbul tnda tnya nape smp sne,
      huhu~

      BalasPadam
    8. >> MiSs AiNiE:

      huhu me too cyg.. ^^,

      BalasPadam
    9. bukan nk ckp la tp hakikat yg kita kena trime ialah klu dh artis tu, artis la jgk kan....huhuhuu...

      BalasPadam
    10. >> Mr_17:

      huhuhuhu.. tp ciyes cian at de ny 1st wife, huk3~

      BalasPadam
    11. ya..tugas suami membimbing isteri.itu mmg diakui.yg sy maksudkan, dlm apa2 isu timbul,kita cuba jd neutral. itu je.peace no war.tak baik gaduh2..haha (^_^).

      sori ek kalau terkasar

      BalasPadam
    12. >> Revolter AMI:

      hehe xdek la, ok2 jep..
      yewp, bile da tlepas heboh kt media nei xcomey lak jdiny..huhu~

      BalasPadam
    13. wat? bini ke 2 dah? hebat. heh

      BalasPadam
    14. Aslmkm.
      Ini sekadar pandangan:
      Jika memandang dari kanta mata orang ramai, kita sukar membuat penilaian yg adil ... hanya mereka yg terlibat tahu, & Allah SWT Maha Tahu segalanya.
      Jangan dikesalkan & jangan dirintihkan. Jika dirasakan banyak yg tidak kena & cacat cela, jadikan segalanya sebagai sempadan.

      BalasPadam
    15. >> syazwa:

      hehhe, agk hebat cyg :)

      BalasPadam
    16. >> DDrfauziah:

      Insyaallah, sme2 kte jdikan pngajaran, thanks kak G! ^^,

      BalasPadam
    17. fitri ada ckp
      bini num.2 dia tu peminat fenetik dia dan sengaja bomohkan fitri supaya fitri suka kt dia
      kalao ikot logik ada betulnya
      bukan ke fitri mmg cintakan soleha ?
      diorg sanggup korban masa muda semata2 nk kawen awal

      yg penting kte sbg org luar
      jgn fikir bukan2
      mungkin fitri ada masalah peribadi
      doakan yg terbaik utk fitri n keluarganya
      :)

      BalasPadam
    18. >>inipaencomot:

      yewp, sme2 kte doakan yg trbaik utk
      fitri, isteri2 dan anakny ^^,

      BalasPadam
    19. naik turun alam perkahwinan yang kadang2 tidak disangka2...

      BalasPadam
    20. >> Mohamad Izwan:

      ujian adalah tarbiah dr Allah~
      ^^,

      BalasPadam
    21. walaikumsalam
      arghh..luluh hati aq bace ni.hahaha

      BalasPadam
    22. kesiaannya isteri pertama.. ada gak dgr yang beliau kene buat2.. tp xtau la sejauh mane kebenaran tuh

      BalasPadam
    23. >> AaBa:

      hmm ksian kt sleha, mngsa keadaan..
      xthu la sjauh mne kbnrn sume nei,hu2

      BalasPadam
    24. la yeke????
      x prnh tw pon...

      BalasPadam
    25. Hanya rakan rapat angah fitri kenal dan tahu kisah sebenar.Sebaiknya bersangka baik dengan dia.
      Kisah berkaitan angah fitri ni panas selepas melodi memanaskan kisah dia.
      yang kesiannya bakal menghancurkan krear nasyid dia.fan page dia yang mempunyai puluhan ribu peminat pun didelete sebab ada serangan peribadi dilakukan di page dia.
      Apa2 pun semoga apa yang tersingkap akan terungkai suatu masa nanti.

      BalasPadam
    26. >> tqajml:
      xpati la tu hnya dia n Dia yg tahu :)

      >> FARISZ@AZ.Com:
      same2 kte doakan yg trbaik tuk sume :)

      BalasPadam
    27. SEMPENA SAMBUTAN MAULIDUR RASUL 1432 HIJRAH PADA 12 RABIULAWAL 1432H BERSAMAAN 15 FEBRUARI 2011, sma-samalah kita bersalawat

      BalasPadam
    28. jgn point2 org.. kte yg tataw ape niy.. rilex je... bende un tataw mne btol mne salah kn.. still sokong fitri dri blkang..

      BalasPadam
    29. >> Management Consultant:
      thanks sis, ingat mngingati ke arah
      kebaikan :)

      >> dhilla nazli:
      relexs dik, dinasihatkan baca entry
      dlu bru komen ^^,

      BalasPadam
    30. ya Allah..sy mmg xberapa percaya dengan apa yg sy dgr dan baca..hanya engkaulah yg Maha Mengetahui dan jika benar Fitri Haris seperti itu,,berikanlah kesedarandan kekuatan iman kepadanya..Sesungguhnya setiap hambamu tidak lari daripada kesilapan...Amin....

      BalasPadam
    31. >> cikguden:
      oh ape yer? hehe~

      >> ct mas ayu:
      kte pn tkejut..
      hmm kteserah pd Allah,
      smoga smuanya perolah yg trbaik~

      BalasPadam
    32. ye ker macam tuh???sedehnyer..tp kalo dgr dy kene bomoh tu,cam kesian jugak kan???tp tgk tak at youtube,,sleha ade buad slide show utk fitri haris.. tu mase dyorg maseh bhagia..sian jugak en,,mase bace entry ni,,da geram giler ar..tp pas bace komen,,rase kesian plak..

      BalasPadam
    33. Boleh percaya ke semua tu? mungkin ada yg benar dan ada yg x..selagi kita x tahu cerita yg sebenarnya,selagi itulah kita x perlu bersangka buruk.apa-apa pun,kita doakan yg terbaik utk Fitri dan sekeluarga.

      BalasPadam
    34. heh.bru bce entri basi ni...kih2 :P...dh nk msuk 2thn upenye cite ni.

      BalasPadam
    35. @faraSHe
      Tu dugaan untuk dia..

      @Nur Asilah Ariffin
      Kita tak tahu lagi dugaan kita macam mana :)


      @cikpinky
      Jom doakan yang terbaik buat semuanya ^^

      BalasPadam
    36. insyahAllah mintak2 dy bukan jenis macam tu...doakn jela yg baik2 :')

      (tenengsngttngokmkefitri) :D

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728